• een hele pagina vol met justin bieber fans en alles gaat over jb (lol)tog er is meer jb op dese site dan wat anders_O_


    as nothing goes richt ..... goes left

    Gaat er niet komen denk ik, aangezien die er voor Tokio Hotel ook niet gemaakt is. Want Rutger kan dan net zo goed voor elke artiest iets aparts maken en dat kost tijd en ruimte qua server opslag -denk ik-.

    BillTopia schreef:
    Gaat er niet komen denk ik, aangezien die er voor Tokio Hotel ook niet gemaakt is. Want Rutger kan dan net zo goed voor elke artiest iets aparts maken en dat kost tijd en ruimte qua server opslag -denk ik-.


    Ja idd.

    Komt er niet, want dan zou hij voor Tokio Hotel en andere bands ook moeten komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    BillTopia schreef:
    Gaat er niet komen denk ik, aangezien die er voor Tokio Hotel ook niet gemaakt is. Want Rutger kan dan net zo goed voor elke artiest iets aparts maken en dat kost tijd en ruimte qua server opslag -denk ik-.


    bedoeld ze niet dat er in dit topic van alles over justin geplaats kan worden?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    (...)

    bedoeld ze niet dat er in dit topic van alles over justin geplaats kan worden?


    Dat kan ook, maar dat is er ook een apart forum voor Justin Bieber. Ze hoeft alleen maar op forum te klikken en dan helemaal naar beneden scrollen, dan kan ze daar alles over Justin kwijt. Maar een pagina waar alle fans op staan die is er niet.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 20:30 ]

    BillTopia schreef:
    (...)

    Dat kan ook, maar dat is er ook een apart forum voor Justin Bieber. Ze hoeft alleen maar op forum te klikken en dan helemaal naar beneden scrollen. Maar een pagina waar alle fans op staan die is er niet.


    hmm ik snap er niks meer van


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    (...)

    hmm ik snap er niks meer van


    Ik las het ook iets wat verkeerd.

    Daar zitten we vast allemaal op te wachten.


    Beeeeeeeesje :-)

    Zo erg fan ben ik niet.
    Maarja, soms vind ik het wat overbebieberd.

    Carousel schreef:
    Zo erg fan ben ik niet.
    Maarja, soms vind ik het wat overbebieberd.

    het is indd erg overbieberd en drm wil ik graag een site voor jb ik ben zelf maare een klein beetje fan hoor maar van tokiohotel en a;;e andere is het niet zo erg als jb want het 1ste woord wat mij opviel toen ik op deze site kwam was bieber jb justin bieber nou srry maar nu ik err een tijdje opzit heb ik al duizend x jb gezien


    as nothing goes richt ..... goes left

    Je hebt het Justin Bieber subforum. Ook is er niet meer sprake van JB bij stories enal, dan dat er van andere artiesten/boeken zijn. Dat lijkt misschien zo, maar dat is niet zo. Nee, deze suggestie hoeft er voor mij niet te komen, vooral aangezien dit quizlet is, en niet zoiets als hyves of facebook, waar je fanpages hebt.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 8:01 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Er zijn verder genoeg jb site's waar je terecht kan, dus waarom zou deze site ook moeten veranderen...?


    Never say Never

    StarThief schreef:
    Gaat er niet komen denk ik, aangezien die er voor Tokio Hotel ook niet gemaakt is. Want Rutger kan dan net zo goed voor elke artiest iets aparts maken en dat kost tijd en ruimte qua server opslag -denk ik-.


    o