• Ik heb mn haar nu dus weer helemaal bruin geverft :'D En een aantal van mijn 'alternatieve' kleding zit nu in een zak, bij de Tokio Hotel shirts, haaha. Sorry maar die kunnen echt niet meer. Mijn Alesana,Bmth,TDWP,CB en Brokencyde shirts hou ik nog wel (:

    Dus, wish me luck in this journey to becoming normal :'D

    Stray schreef:
    hehe hallo!
    Maar normaal bestaat niet, de "normale mensen" zijn gewoon casual gekleed.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haha succes ^^

    Hoop persoonlijk dat je niet net als driekwart vrouwelijk Nederland in leggings, Uggs en veel te korte strakke jurkjes gaat lopen met een huge plamuurlaag op je kop, maar dat is slechts mijn mening :]
    Ik ben trouwens ook door de jaren heen wat gematigder geworden, ook al heb ik me nooit écht extreem gekleed. Let's say dat mijn kledingsmaak wel alternatief is, maar op een manier die ik beter bij mezelf vind passen. Getoupeerd zwart/rode haar en heel felle shirtjes heeft overigens nooit bij me gepast en daarom heb ik het altijd achterwege gelaten :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga ook me haar terug verven (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zo gauw ik dun ben wordt ik abnormaal -niet dat ik nu normaal ben-

    -jaloers- jij TH shirts ikke niet


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik ben trots op je. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het is mij ook gelukt, terwijl ik in een gothic jurk op school heb gelopen en meer dan een jaar alleen in het zwart :'D. Dus, welkom bij de club (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Veel geluk, ik heb dezelfde weg twee jaar geleden afgelegd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Voiceless schreef:
    Ik ben trots op je. :9~


    haahaa, dat wist ik. :Y)

    Courtesan schreef:
    Veel geluk, ik heb dezelfde weg twee jaar geleden afgelegd.


    I solemny swear i am up to no good

    OOk geen piercings meer?


    Some angels have no wings.

    Zolang je maar geen bimbo wordt (: met naar beneden getrokken hempjes leggings en action uggs en de dikke plamuurlaag mag dan ook niet ontbreken natuurlijk.

    Ik weet niet wat ik ben.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hiphopqueen schreef:
    OOk geen piercings meer?


    Datwel datwel. (:

    Lockwood schreef:
    Welkom bij de normale mensen _O_ Daar hoor ik niet echt bij.


    Hope goes lost but never dies.