• ik lees echt vaak dat persoontjes 'boos' zijn op TH omdat ze 'alleen nog aandacht hebben voor de amerikaanse fans, en europa laten voor wat het is.' en ik ben het er mee eens hoor, daat gaat het niet om, maar ik dacht, zeuren&er niks mee doen??
    ik weet niet waar TH nu is, om eerlijk te zijn. maar waarom sturen we met zn allen niet een brief naar TH waar je je mening over de amerikaanse tour inzet, de actie en nog een paar andere dingen die je zelf wilt natuurlijk =p
    en ik dacht, om het eruit te laten springen; koop oranje briefpapier en enveloppen !! hee, ik verveel me ook wel eens xD
    maar nu moet ik alleen nog 2 dingen weten;
    wanneer sturen we het op [ongeveer allemaal op dezelfde datum]
    en naar WAAR sturen we het op [dus het adres]
    ohjah, en de brieven t liefst in t engels ^^

    noujah ^^ als je het wat vind, laat et me weten!
    [dit heb k geschreven;

    dear tokio hotel,

    my name is yuara and as you can see, my letter is orange.
    But not only my letter, all the letters from the fans in the Netherlands got that color.
    We've put up some action for you're Dutch fans to write you because..
    Since you've been in America, the fans in Europe don't exist anymore.
    And I know it sounds weird, and I know it isn't true, but that's our impression.
    I'm looking at some posters while I am writing this letter, and I don't know what to write, if i'm honest.
    And all the fans in America have the right to see you guys play, 'cause YOU ROCK!
    But, I hope, you come back to Europe very soon!

    Well, i wish u guys SO much luck in the years to come.
    You've got the support of all you're European fans, (especially the Netherlands and Germany)...

    xxYuara ^^

    p.s. this letter might come very late, if you are back to Europe all ready. But this was what i think about the American tour.]


    xxCurr laat iets weten ;)


    You move me ......... Kurt

    ik vind het kloteklotekloteklote

    en ik doe er dan ook niet aan mee :')

    ik héb wel aan een kom-zo-snel-mogelijk-naar-belgie-actie meegedaan.

    mar dit vind ik zo stom tegenover hen. dus sorry meisje, vergeet het dat ik mee zou doen

    ahh ^^ doesn't matter, twas maar een idee ;)


    You move me ......... Kurt

    ik vind het eigenlijk wel een goed idee, maar ik woon in belgie. en ik vind het heel mooi geschreven (K)(H)

    Tis wel een chill idee..


    Crack a bottle

    ik ga daar dus egt niet aan meedoen! want ik was het er dus totaal niet mee eens..


    Je moet worden wie je bent.

    alleen die brief die jij hebt geschreven vind ik wel oke..(had ik net nog niet gelezen:$)maar goed..


    Je moet worden wie je bent.

    Komaan laat th nu toch is doen wa ze willen.
    Tis maar 1 maand,ze komen heus wel terug hoor!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik doe er niet aan mee, vind het zinloos..
    Komop iedereen die beroemd is wilt toch wel naar Amerika en ze komen heus wel terug -_-

    kvind het heel mooi geschreven maar ik woon ook in belgie xD maar dat zou ik niet doen.Het kan heel goed zijn dat de managers dit gekozen hebben en niet zij.En Komt binnen een paar maand de nieuwe cd niet uit in Europa?? Ze zullen zeker aan ons denken!:) het kan misschien een goed idee zijn maar hoe zullen zij zich met die brieven voelen?? Bill vindt het al erg als hij weet dat een fan ziek is (had ik ergens eens gelezen!) hoe zal hij zich dan voelen als de wij vinden dat ze ons achterlaten?
    dit is gewoon hoe ik het denk xD


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    ze zijn btw al terug in Duitsland voor hun verjaardag.


    Let me be me...

    en België dan een beetje vergeten hea :P
    maarre nja ze zullen wel trg komen hoor en sommige amerikaanse fans hebben lang moeten wachten voor ze hun konden zien enzo dus kzou het hun wel gunnen (x

    jaa doe ik ook hoor ^^ maar ik ga gewoon in op een paar Topic's zeg maar waar ik het mee eens was :D sorry Belgische mensjes! :$


    You move me ......... Kurt

    Volgens mij bepalen ze niet hun eigen tour dus het heeft volgens mij geen zin iom te gaan zeuren ze komen heus nog wel naar europa toen en ik vind het allemaal gezeik


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Komaan laat th nu toch is doen wa ze willen.
    Tis maar 1 maand,ze komen heus wel terug hoor!

    een jaar lieverd


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    een jaar lieverd

    owneee sorry w8


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.