• Hoooi (flower).
    Net in de economieles kwam de gedachte in mijn hoofd op dat ik nu toch eigenlijk wel heel gelukkig ben!

    Met mijn cijfers ging het eigenlijk altijd wel goed, en ik ben vorig jaar geslaagd voor mijn vmbo en nu doe ik havo.. en dat gaat nog steeds heel goed.
    Sociaal gezien gaat het op school nu veel beter, dat was een half jaar geleden (en daarvoor) toch wel hétgene waar ik mee zat.
    Nou en mijn vrienden heb ik hier op Q gevonden (flower), lekker veel kletsen op Q, msn.. en meeten.
    En ik ben heel erg blij met mijn vrijwilligers werk hier op Q.

    Ja, t gaat allemaal wel goed eigenlijk!
    Hier iemand ook eens die gedachte gehad, of heeft iemand die nu? Deel het met me _O_

    Girl, ik heb zó hetzelfde gevoel. (: Q verbeterde mijn hele wereld! En het gaat nu overal veel beter dan driekwart jaar geleden, ook bij mij! Dit keer zit ik eindelijk eens in een leuke klas, en thuis verveel ik me nooit meer. En binnenkort ga ik van hockey af, dan hoef ik dat team ook nooit meer te zien! :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben écht heel gelukkig.
    Ik wou alleen dat ik dit jaar nog van de middelbare af kon, maar ik moet nog een jaar o.ô
    Verder ben ik superhappy :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben zo gelukkig dat het zowat eng wordt volgens mij :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben niet zo gelukkig, maar dat komt (hoop ik) wel weer.
    Ik vind het fijn om te weten, dat het met andere mensen wel heel goed gaat :)


    Happy Birthday my Potter!

    Dat is mooi liefje,
    ik voel me niet gelukkig, ook nooit gedaan volgens mij.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vandaag en gisteren voelde ik me beide al heel gelukkig. Verschillende redenen heb ik daarvoor. (krul)

    Nu ben ik gelukkiger dan ik in maanden ben geweest omdat ik gewoon alle stress van alles en weetikveel wat wat mij ongelukkig heeft gemaakt kan vergeten en volgend jaar met een schone lei kan beginnen.


    SLOAN.

    Ik krijg MaW niet in me hoofd, dus ik word gestresst nu.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Blij om dat te horen :3. Ik kan mijn geluk niet delen omdat ik het niet op internet mag zeggen :3. Tis nog geheim :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Twee weken geleden zei ik: Ik ben gelukkig. Nu deel ik helaas het gevoel niet met je.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ben super blij voor je :D

    Mijn periode is chill, Vakantie! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    7/10.


    No growth of the heart is ever a waste

    <3 jeeej


    Life is hard and then we die

    Ik kan pas weer gelukkig worden als ik weet waar ze me gaan neerpleuren. Kut jeugdzorg. En als ik kan beginnen met mijn opleiding. En een leuke vriend vind. En nog veel meer..
    Maar ik ben niet heel erg ongelukkig of zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn crush heeft mij mee uitgevraaaaagd <3!


    Never give up on the things that make you smile.