• Aangezien er veel en snel slotjes worden geplaatst, open ik daar een nieuw klacht-topic over. Nou niet wéér een slotje, dit kan best. Als er meer mensen zijn (buiten mods om) die hier een probleem mee hebben; posten.
    Veel kan en/of mag niet en dat is niet leuk, je moet toch ook íéts kunnen doen op het forum?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ik merk er eigenlijk weinig van :X


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind niet dat er heel snel slotjes worden uitgedeeld, hoor. Er is altijd wel een geldige reden voor, als je ernaar vraagt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ben ik toch wel met je eens ja (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xSnoepjex schreef:
    Tja,
    ik vind persoonlijk ook dat er iets te snel slotjes worden uitgedeeld.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik merk er weinig vn hr,.. ik vind da je veel mag in deze forums x]


    Only those who listen can hear

    Je mag hier superveel, je kan ook gewoon over alles praten, zolang het maar niet ongepast is.


    I'm in love with you and all your little things

    xSnoepjex schreef:
    Tja,
    ik vind persoonlijk ook dat er iets te snel slotjes worden uitgedeeld.

    Voorbeelden?


    Life is hard and then we die

    EvilHerself schreef:
    @ Junns & Flawless.

    Kan je wat van zeggen ja, maar als je ook maar een millimeter ernaast zit is het gelijk BAM; Slotje. Respect is niet zo moeilijk, het wordt alleen gewoon vervelend om altijd maar beleefd te zijn.

    Neh, das onzin.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Voorbeelden?

    Ze us boos want ze "geen wedstrijd maar spel" is gesloten.
    Ze had geen zin om op de wchtlijst te staan, zei dat het een spel, was, maar het was een wedstrijd en het werd gesloten en nu is ze boos.
    Einde.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 19:45 ]

    Ah ik zie het al, je bent nieuw he? Geloof me, het valt echt wel mee hier op quizlet. Ik snap dat je, je beledigd voelt, maar we zijn echt niet onredelijk hier hoor.


    Life is hard and then we die

    Rickjuh schreef:
    Op dit forum mag je meer dan de meeste forums :]


    Wat Rickjuh zegt (nerd)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    EvilHerself schreef:
    @ Junns & Flawless.

    Kan je wat van zeggen ja, maar als je ook maar een millimeter ernaast zit is het gelijk BAM; Slotje. Respect is niet zo moeilijk, het wordt alleen gewoon vervelend om altijd maar beleefd te zijn.

    Je kan ook overdrijven, je zit hier nog amar net, dus ik heb niet het gevoel dat je echt weet hoe het er hier an toe gaat. Het feit dat jij geen toestemming had voor je wedstrijden, en ze toch begon waardoor ze zijn gesloten, oké je kent de regels nog ne dit zouden blijven tollereren zou het één grote bende worden.

    Maak je neit zo druk, het valt écht heel er mee hoor!

    Flawless schreef:
    Ik merk daar weinig van precies. Ik vind dat je veel kan doen, je moet gewoon de andere respecteren en dit lukt niet altijd.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Oke, dit is best wel.. raar, lol. Ik vind juist dat de mods op Q juist hartstikke flexibel zijn, je zou voor de grap is op andere forums moeten gaan kijken.