• Aangezien er veel en snel slotjes worden geplaatst, open ik daar een nieuw klacht-topic over. Nou niet wéér een slotje, dit kan best. Als er meer mensen zijn (buiten mods om) die hier een probleem mee hebben; posten.
    Veel kan en/of mag niet en dat is niet leuk, je moet toch ook íéts kunnen doen op het forum?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Uhm? We redden het prima? Er zijn juist net nieuwe mods bij.


    I am an idiot, I move.

    Caravaggio schreef:
    Uhm? We redden het prima? Er zijn juist net nieuwe mods bij.


    #WWED - What Would Emma Do?

    EvilHerself schreef:
    Het wordt op den duur onmogelijk om alle wedstrijden af te keuren, misschien meer mods erop en dan kun je er best meer hebben!
    Ik ken genoeg mensen die wel mod zouden willen worden.

    Jezus fuck off, de MODverkiezingen zijn net geweest, dus zeik niet. Als je iets niet zint, maak dan een suggestie aan.


    *insert philosophical cringe expression here*

    EvilHerself schreef:
    Het wordt op den duur onmogelijk om alle wedstrijden af te keuren, misschien meer mods erop en dan kun je er best meer hebben!
    Ik ken genoeg mensen die wel mod zouden willen worden.

    Dat van die wedstrijd ligt aan jou dude, niet aan de mods.
    misschien moet je eerst eens informeren naar de regels?


    Me so good.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Jezus fuck off, de MODverkiezingen zijn net geweest, dus zeik niet. Als je iets niet zint, maak dan een suggestie aan.
    Rustig nou maar. Ze is nieuw hier, ze weet nog niet hoe alles werkt.
    Voor wedstrijden moet je een mailtje naar een mod sturen, dan kom je op de wachtlijst te staan. Als je toestemming hebt gekregen kan je aan je wedstrijd beginnen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Lol, ik heb je hier eerlijk gezecht nog nooit gezien op het forum. Dus als je niet vaak in topic's reageert, heb je ook net recht niet om er iets over te zeggen :'D

    Kijk hier even

    Alle wedstrijden worden goed bekeken. Als je er een wilt houden, zet jezelf op de wachtlijst.
    Voor je met oordelen gaat strooien, kijk eerst eens verder dan je neus lang is.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mississippi schreef:
    (...)Rustig nou maar. Ze is nieuw hier, ze weet nog niet hoe alles werkt.
    Voor wedstrijden moet je een mailtje naar een mod sturen, dan kom je op de wachtlijst te staan. Als je toestemming hebt gekregen kan je aan je wedstrijd beginnen.

    Sorry, ik ben chaggo. ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    EvilHerself schreef:
    @ Junns & Flawless.

    Kan je wat van zeggen ja, maar als je ook maar een millimeter ernaast zit is het gelijk BAM; Slotje. Respect is niet zo moeilijk, het wordt alleen gewoon vervelend om altijd maar beleefd te zijn.

    Regels zijn er ook wel om na te leven en als ze niet zo strikt kijken wordt het hier best wel erg denk ik. En elkaars mening respecteren is nu kleine moeite vind ik.

    @ ROSEISHOT.

    Het is niet Jesus, liever EvilHerself of Rebecca.

    @ Iedereen.

    Ik spreek nog steeds Algemeen Beschaafd Nederlands, dus zouden jullie dat ook willen typen ipv. schelden en/of spelfouten maken?
    dank voor je aandacht.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ja, ik had dus zo'n topic geopend en toen even later kreeg ik een slotje omdat er al een topic over was. Weet ik veel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tja, er moeten nou eenmaal regels zijn om een forum te onderhouden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    We gooien er een slotje op, als dat écht nodig is. Het is niet zo dat we lukraak slotjes gooien op topics o_o Voor de wedstrijden heb je nou eenmaal toestemming nodig, anders zou 't een zooitje worden! En wat betreft het aantal mods, we hebben net verkiezingen gehad. En bovendien zijn er geen mods aangesteld voor de slotjes, dat is iets waar elke mod op let.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat betreft de regels van de wedstrijden betreft; het aantal toegestane schrijfwedstrijden op hetzelfde moment, is juist verhoogd van 5 naar 8 ^^

    Nazgul schreef:
    We gooien er een slotje op, als dat écht nodig is. Het is niet zo dat we lukraak slotjes gooien op topics o_o Voor de wedstrijden heb je nou eenmaal toestemming nodig, anders zou 't een zooitje worden! En wat betreft het aantal mods, we hebben net verkiezingen gehad. En bovendien zijn er geen mods aangesteld voor de slotjes, dat is iets waar elke mod op let.

    A-men