• Aangezien er veel en snel slotjes worden geplaatst, open ik daar een nieuw klacht-topic over. Nou niet wéér een slotje, dit kan best. Als er meer mensen zijn (buiten mods om) die hier een probleem mee hebben; posten.
    Veel kan en/of mag niet en dat is niet leuk, je moet toch ook íéts kunnen doen op het forum?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Tja,
    ik vind persoonlijk ook dat er iets te snel slotjes worden uitgedeeld.


    Me so good.

    ik vind dat we nog best wel veel mogen op het forum :3

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 17:13 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Op dit forum mag je meer dan de meeste forums :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Je moet gewoon op de wachtlijst staan voor een wedstrijd. Daar moet je mee kunnen leven. En slotjes worden allen gezet als het echt niet kan. Het is alleen maar om het hier leuk en gezellig te houden.
    Dat smijten met slotjes vind ik overdreven.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik merk daar weinig van precies. Ik vind dat je veel kan doen, je moet gewoon de andere respecteren en dit lukt niet altijd.

    Ow jij was die ene van die wedstrijd, jaa daar is een wachtlijst voor, anders zijn er ineens 20 wedstrijden bezig tegelijk. Dat moet je niet hebben natuurlijk.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat vind ik overdreven, het valt best mee.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Trouwens,
    dat wedstrijd topic van jou mocht ook niet.
    Daarvan vind ik terrecht dat er een slotje op zit.


    Me so good.

    Ben het met je eens,soms doen ze het echt snel.
    Als er maar een beetje ruzie is(wat vaak meer een discussie is) is die al meteen gesloten.
    Laat ons eens een keer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    @ Junns & Flawless.

    Kan je wat van zeggen ja, maar als je ook maar een millimeter ernaast zit is het gelijk BAM; Slotje. Respect is niet zo moeilijk, het wordt alleen gewoon vervelend om altijd maar beleefd te zijn.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Nu ga je weer dingen krijgen als dat je het aan die mod moet gaan zeggen ofzo.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Maar het is gewoon zo dat mods wedstrijdtopics sluiten, ik snap best dat jij daar nu boos om bent, maar je zal toch echt moeten wachten. Bovendien valt het daarnaast wel mee, Quizlet is een geweldige site, en er is echt veel vrijheid zolang je je maar aan de regels houdt...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik zie het al.

    Je bent hier nieuw, je opent gelijk 2 topics van wedstrijden, in de eerste werd uitgelegd dat je toestemming moest hebben en waar je moest zijn, en dan open je er nog een. En daarna dit topic openen om te zeggen dat er snel slotjes opkomen? Vreemd.. Vreemd...


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Het wordt op den duur onmogelijk om alle wedstrijden af te keuren, misschien meer mods erop en dan kun je er best meer hebben!
    Ik ken genoeg mensen die wel mod zouden willen worden.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    EvilHerself schreef:
    @ Junns & Flawless.

    Kan je wat van zeggen ja, maar als je ook maar een millimeter ernaast zit is het gelijk BAM; Slotje. Respect is niet zo moeilijk, het wordt alleen gewoon vervelend om altijd maar beleefd te zijn.


    Dat is zeker geen millimeter. Wij hier op Q zijn nog heel vrij, ga maar eens een kijkje nemen bij andere forums.


    #WWED - What Would Emma Do?