• Ik vind dat we jongens gewoon één keer per dag in hun kruis moeten schoppen ter compensatie van de vrouwelijke pijn. Ja ik ben ongesteld. Au.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Lockwood schreef:
    Lawl, nee joh. Laat die jongens lekker (:
    -Hier spreekt iemand zonder pijn-

"Ignite, my love. Ignite."

goed idee!

THAT'S HOW I ROLL

Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Vijandig zou ik het niet noemen. (cat) haha.

Dan weet ik het ook niet :'D

-

Gozers hebben ook hun lasten, dan wel niet deze. Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat ze bij de vrouw ook zoiets dergelijks moeten doen? Een beetje overdreven, vind je niet?

Rated by prejudice.

Convicted schreef:
    Gozers hebben ook hun lasten, dan wel niet deze. Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat ze bij de vrouw ook zoiets dergelijks moeten doen? Een beetje overdreven, vind je niet?

Ze bedoelt het denk ik als grapje (:
    Als we voor alles wat wij hebben en hun niet, hen schoppen, en andersom, we allemaal na een tijdje helemaal kapot zijn.

I hope heaven needs you more than I do now.

Convicted schreef:

Je moet het ook niet te letterlijk nemen.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Convicted schreef:

Het is maar een grapje hoor. -.-

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Convicted schreef:
    welke lasten dan ? technisch gezien moeten zij gewoon hun kuch zaad verspreiden en hebben wij elke maand pijn :'D

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Eigenlijk is het wel waar dat de man het in veel opzichten veel gemakkelijker heeft dan de vrouw, maar zij kunnen er nu ook niet echt iets aan doen, ze hebben er niet voor gekozen man te zijn. Al denk ik wel dat als ze de keuze hadden gehad toch voor man hadden gekozen. Net zoals ik toch voor vrouw zou kiezen, ondanks de pijn en zo.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Seel schreef:
    (...)welke lasten dan ? technisch gezien moeten zij gewoon hun kuch zaad verspreiden en hebben wij elke maand pijn :'D

HAHAHAH. sorry, vond ik zeer grappig (:

I hope heaven needs you more than I do now.

Caravaggio schreef:
    Agree :Y)

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Mee eens!

Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

Carcass schreef:
    (...)

Ze bedoelt het denk ik als grapje (:
    Als we voor alles wat wij hebben en hun niet, hen schoppen, en andersom, we allemaal na een tijdje helemaal kapot zijn.

Ne, alleen de jognens/mannen

#WWED - What Would Emma Do?

Rickjuh schreef:
    (...)

Zegt een vrouw die daar niks vanaf weet, en het op internet gelezen heeft, door een vrouw geschreven.

Geloof mij maar, het is helse pijn. Erger dan 20x ongesteld zijn in 1 dag.(krul)

En dat weet je hoe? Wel eens ongesteld geweest ofzo? Het is niet alleen bloed he, slimme. xD

Alis volat propriis

Rickjuh schreef:
    (...)

Zegt een vrouw die daar niks vanaf weet, en het op internet gelezen heeft, door een vrouw geschreven.

Geloof mij maar, het is helse pijn. Erger dan 20x ongesteld zijn in 1 dag.(krul)

Hoe weet jij dat nou?! Jij bent toch niet stiekem ongesteld??
    Haha. Maar ik ben het er niet mee eens denk ik.. Geen idee waarom niet.
    -vermoord me niet-

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt