• Click.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nederlander (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Als je gierig, en alle gemene dingen doet kom je uit bij nederlander, en alle aardige dingen bij belg. Hartelijk bedankt hoor (cat)


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Somers schreef:
    Als je gierig, en alle gemene dingen doet kom je uit bij nederlander, en alle aardige dingen bij belg. Hartelijk bedankt hoor (cat)


    Ik heb het van een paar sites genomen en die stonden erop. Daarom zijn het vooroordelen, jeez.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Somers schreef:
    Als je gierig, en alle gemene dingen doet kom je uit bij nederlander, en alle aardige dingen bij belg. Hartelijk bedankt hoor (cat)

    Ja, dat stoorde mij ook nogal -_-


    ars moriendi

    Lawrence schreef:
    Nederlander!

    Ben ik ook:Y).


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Belg..
    En het klopt :'D
    Maar voor mij voelt het wel aan alsof Amerika mijn tweede thuis is ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Stekelenburg schreef:
    Best flauw dit, alleen de slechte vooroordelen van Nederlanders worden aangekaart =S

    Ik haat Amerika
    Ik ben Sociaal
    Ik ben niet gierig

    En guess what?

    Ik ben een keiharde Nederlander en ik zou voor geen goud in België willen wonen.

    Agree.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 18:51 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nederlander.
    ben ik ook maar mensen vinden soms dat ik als een belg praat waar ik dus absoluut niet naar klink! No offence.


    Believe in yourself, change the world.

    Belg, en ben ik ook.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Belg (:


    None but ourselves can free our minds.

    Belg, en dat ben ik! _O_

    Nederlander (':

    Belg^^ idd XD BELGG ene domme belg serious hoor XD al gelukkig zijn niet alle belgen dat XD dat zou vreemd zijn XD achja XD

    BELG? O.O
    Ik ben nederlands xd


    =

    Ja, deze Belg is Belg. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'