• Oke het moet er gewoon even uit,Ik ben het verschrikkelijk zat dat iedereen met iedereen ruzie heeft en elkaar zwart lopen te maken.
    Laatst had ik contact met een meisje die bijna zelfmoord gepleegd had om dat ze dagelijks te horen kreeg dat ze lelijk was en niet goed genoeg was voor de wereld,Dat ze niet geboren had mogen worden.
    Jongens! zo kan het toch niet?!
    Niemand is lelijk niemand is niet goed genoeg om op deze aarde rond te lopen,Ik wil op Quizlet hier extra aandacht aan besteden al weet ik nog niet hoe maar zo kan het niet door gaan zelf heb ik meegemaakt hoe dat meisje zich voelde ik heb ook boven op een flat gebouw gestaan klaar om zelf moord te plegen.
    Alstublieft help om dit te laten stoppen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Inderdaad, pesten zou niet mogen gebeuren. Misschien kunnen we i.v.m de anti-pest week iets doen op Quizlet? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Life is life
    and
    people are people.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Denk niet dat daar veel aan te doen valt. Natuurlijk maakt dat het niet minder erg, maar ja.. Het leven is eenmaal hard.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    verander de wereld, begin bij jezelf:Y)

    Helaas, zit de mens zo in elkaar. We doen alles als we onszelf er maar beter door voelen of kunnen maken, egoïsten dat we zijn. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als ik door de beeldscherm kon kruipen naar jouw kamer, had ik je geknuffeld.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Als je een manier weet om t te laten stoppen DOE IK MEE!
    Maar zelf weet ik geen manier, t haalt niks uit allemaal namelijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Major schreef:
    Misschien heb ik oogkleppen op, maar dit gebeurt niet bij de mensen waarmee ik optrek. Ik weet dat er zo'n bitches zijn bij ons op school, maar iedereen lacht die achter hun rug uit.


    Same here!
    Dus ik zou ook niet weten wat ik met zo'n situatie aan moet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.