Voiceless is weg en ik kan d'r niet meer vinden. Help mee zoeken en krijg 5 euro.
Nee kidding, jullie moeten allemaal gaan zeggen dat Geesje terug moet komen.
Ironisch, dat mensen wel met 'Je mag geen persoonstopics openen' gaan zaniken als iemand een topic over bemiddelaars opent en ik vervolgens met dit topic niks hoor. Maar dat kan ook komen doordat die betreffende personen nu niet online zijn, weet nml niet meer precies wie dat waren.
TheBoss schreef: Ironisch, dat mensen wel met 'Je mag geen persoonstopics openen' gaan zaniken als iemand een topic over bemiddelaars opent en ik vervolgens met dit topic niks hoor. Maar dat kan ook komen doordat die betreffende personen nu niet online zijn, weet nml niet meer precies wie dat waren.
TheBoss schreef: Ironisch, dat mensen wel met 'Je mag geen persoonstopics openen' gaan zaniken als iemand een topic over bemiddelaars opent en ik vervolgens met dit topic niks hoor. Maar dat kan ook komen doordat die betreffende personen nu niet online zijn, weet nml niet meer precies wie dat waren.
Dat was mijn topic en ik ben hier zo mee eens.
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.
Ik had er een paar dagen terug ook eentje voor Lotte gemaakt, die werd gesloten en ik kreeg een waarschuwing vanwege persoontopic en hoofdletters.