• Voor als een mod dit ooit nog leest: slotje?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 23:18 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Je hebt ervan genoten, je hoeft je er niet schuldig over te voelen. Zolang jij en hij het niet doorvertellen en zolang jullie dat geen tweede keer doen, is er niks aan de hand lijkt me.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mmm ja.. ik heb hier alleen ervaring in als in het-vriendinnetje-dat-bedrogen-wordt rol.


    Life is hard and then we die

    Ahw, dat is kud.
    Ik kan me zelf niet in die situatie zetten,
    Maar ik denk, indd
    Zoals ROSEISHOT zegt, jullie hoeven het nievte vertellen,
    Maar je moet het indd, geen 2de x doen ;]
    Ik zal er wel even met hem over praten?

    Xies. Veel suc6

    De waarheid tegen haar zeggen, al is het zo hard.
    En met hem praten.


    Some angels have no wings.

    Ik weet hoe het is als je vriendje vreemd gaat. Maar, ik zou het niet tegen haar zeggen. Ik zou willen (als ik jou was) dat hij het zélf aan haar zou zeggen. Want je hóeft het immers niet te zeggen, daar kwets je haar heel erg mee..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    vreselijk he z'n schuldgevoel. ik ken het.

    ik zou met hem praten en vragen waarom hij dat deed. en okal is het moeilijk ik zou het toch aan haar vertellen wand dan voel je je een stuk beter.


    we all deserve to die

    Wow, dat is wel heel lullig xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Van hem dan xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Eigenlijk is het zijn schuld. Hij begon. ):


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    ROSEISHOT schreef:
    Je hebt ervan genoten, je hoeft je er niet schuldig over te voelen. Zolang jij en hij het niet doorvertellen en zolang jullie dat geen tweede keer doen, is er niks aan de hand lijkt me.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als ik dat meisje was, dan zou ik willen dat mijn vriendje het vertelde. Dat moet toch in een relatie? Je vertrouwt elkaar en je gaat niet vreemd, zo wel, dan hou je dat niet geheim? Ik zou het absoluut niet willen horen van de persoon waarmee hij is vreemdgegaan, trouwens.
    Beetje lullig voor haar als ze er straks ooit achter komt.

    Maar goed, da's mijn mening hè? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hier kan ik dus niet over mee praten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hiphopqueen schreef:
    De waarheid tegen haar zeggen, al is het zo hard.
    En met hem praten.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ROSEISHOT schreef:
    Je hebt ervan genoten, je hoeft je er niet schuldig over te voelen. Zolang jij en hij het niet doorvertellen en zolang jullie dat geen tweede keer doen, is er niks aan de hand lijkt me.


    Hope goes lost but never dies.

    Soundeffect schreef:
    Als ik dat meisje was, dan zou ik willen dat mijn vriendje het vertelde. Dat moet toch in een relatie? Je vertrouwt elkaar en je gaat niet vreemd, zo wel, dan hou je dat niet geheim? Ik zou het absoluut niet willen horen van de persoon waarmee hij is vreemdgegaan, trouwens.
    Beetje lullig voor haar als ze er straks ooit achter komt.

    Maar goed, da's mijn mening hè? 8D


    ONLY SEVEN LEFT <3