• Iedereen houdt van aandacht!!!! Sommige mensen gaan wel véél te ver om een beetje aandacht te krijgen. enkele voorbeelden: Krantenpapier uit de bus opeten, zeggen dat je zusje kanker heeft terwijl zij geheel gezond is en meer ergere dingen. Vooral het tweede voorbeeld is erg, maar het gebeurt wel! Wat vinden jullie hiervan? En weten jullie voorbeelden (als het waargebeurd is, vertel geen gegevens van de persoon in kwestie. Dit is niet bedoeld als roddeltopic of pesttopic, pure interesse)


    bad luck is luck 2

    Een meisje uit mijn school loog over alles; waar ze woonde, wie haar broers waren, en dergelijke meer..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zacksass schreef:
    Nogal sneu om daarvoor aandacht te krijgen. En ik hou alleen van aandacht als ik het heb verdiend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Krantenpapier uit de bus opeten... o.O Ik weet niet of je daar wel de juiste aandacht voor krijgt. And I agree with Zacksass ^^.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 15:22 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    SSSoep schreef:
    Krantenpapier uit de bus opeten... o.O Ik weet niet of je daar wel de juiste aandacht voor krijgt. And I agree with Zacksass ^^.


    Denk het ook niet maarja het is aandacht. ben het trouwens ook eens met Zackass.

    En als je liegt over alles gaan mensen je ook niet meer geloven als je wél de waarheid spreekt.


    bad luck is luck 2