• Champions League:
    Arsenal- FC Barcelona, 16 februari: 2-1
    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 20:40

    Lyon - Real Madrid, 22 februari, 20.45 1-1
    Real Madrid - Lyon, 16 maart, 20.45

    LA LIGA:
    Deportivo La Coruna - Real Madrid, 26 februari, 22.00 0-0
    Real Mallorca - FC Barcelona, 26 februari, 20:00 0-3

    PREMIER LEAGUE:
    Arsenal-Stoke City, 23 februari, 20.45 1-0

    EL CLÁSICO:
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april.


    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bleeeegh. Ik heb net 4 pagina's -eigenlijk 3,5- volgeschreven aan geschiedenis.
    Daaamn. Alleen de griekse mythe's vindt ik intressant aan geschiedenis, verder niets. :3

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 19:57 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    United schreef:
    Bleeeegh. Ik heb net 4 pagina's -eigenlijk 3,5- volgeschreven aan geschiedenis.
    Daaamn. Alleen de griekse mythe's vindt ik intressant aan geschiedenis, verder niets. :3

    haha das toevallig, ik ook
    iedereen vindt oorlogen altijd het leukst ><


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga gtst kijken!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    haha das toevallig, ik ook
    iedereen vindt oorlogen altijd het leukst ><


    ^^
    Ik niet. Bah, rot op over de oorlog. Wat gebeurd is is gebeurd, geen oude koeien uit de sloot halen. (N)

    En ik vind die mythen altijd zo leuk, ik wil echt eens naar Griekenland toe (nerd)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 20:01 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cesc krijgt heel erg auw in hoofdstuk ;o


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MOCMOC schreef:
    (...)Shakira is half Catalaans. Haar vader is Colombiaans, haar moeder Catalaans..


    Pfff. Ik vind het stiekem best erg overkomen. Haar vriend van nu hoelang? speelt daar. Alsof ze hem controleert, zeg maar.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    (...)

    Pfff. Ik vind het stiekem best erg overkomen. Haar vriend van nu hoelang? speelt daar. Alsof ze hem controleert, zeg maar.
    Ik vind dat Gery meer date met Shakira's broer. Haar broer is altijd bij haar. Toen de eerste foto's van hun twee gelekt werden was Shakira's broer er ook bij..
    Volgens mij gaat dit toch niet voor lang duren. Gery en Shakira zijn beide zeer bekend. Shakira reist de hele wereld rond voor haar zangcarriere en Gery is veel weg met voetbal. Daarbij is hij waarschijnlijk ook zeer weinig thuis vanwege zijn persconferenties en trainingen. Volgens mij ligt het beter als beide bekende hetzelfde werk hebben, snappie. Zanger en zangeres, acteur en actrice. Voetballer en zangeres zie ik nog niet zo ver komen eigenlijk..
    Voetballer en zangeres lijkt me ook moeilijker in stand te houden dan voetballer en model (Steven Gerrard en Alex) of voetballer en sportster (Mesut Ozil en zijn nieuwe vamp) of voetballer en gewoon meisje (Nando Torres en Olalla)..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)Ik vind dat Gery meer date met Shakira's broer. Haar broer is altijd bij haar. Toen de eerste foto's van hun twee gelekt werden was Shakira's broer er ook bij..
    Volgens mij gaat dit toch niet voor lang duren. Gery en Shakira zijn beide zeer bekend. Shakira reist de hele wereld rond voor haar zangcarriere en Gery is veel weg met voetbal. Daarbij is hij waarschijnlijk ook zeer weinig thuis vanwege zijn persconferenties en trainingen. Volgens mij ligt het beter als beide bekende hetzelfde werk hebben, snappie. Zanger en zangeres, acteur en actrice. Voetballer en zangeres zie ik nog niet zo ver komen eigenlijk..
    Voetballer en zangeres lijkt me ook moeilijker in stand te houden dan voetballer en model (Steven Gerrard en Alex) of voetballer en sportster (Mesut Ozil en zijn nieuwe vamp) of voetballer en gewoon meisje (Nando Torres en Olalla)..


    Ik denk dat het het beste is voor een voetballer/zanger/acteur om iemand achter zich te hebben die zo veel mogelijk uit de pers blijft en met beide benen op de grond staat. Iemand die er altijd voor ze en hun nummer 1 fan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Online _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Weet er iemand wat er met Reina is? Ze zei dat ze voorlopig niet op Q komt ;o


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Francesc schreef:
    Weet er iemand wat er met Reina is? Ze zei dat ze voorlopig niet op Q komt ;o
    Ik heb werkelijk geen idee .. =$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)Ik heb werkelijk geen idee .. =$


    But we hebben Reina nodig op Q :'(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Busquets schreef:
    Ik denk dat het het beste is voor een voetballer/zanger/acteur om iemand achter zich te hebben die zo veel mogelijk uit de pers blijft en met beide benen op de grond staat. Iemand die er altijd voor ze en hun nummer 1 fan.

    Ja, een beroemd iemand kan beter met een zo normaal mogelijk persoon een relatie hebben. Twee beroemdheden bij elkaar, dat is teveel arrogantie en ego, dat houd niet stand. De partner van een beroemdheid moet inderdaad proberen om zoveel mogelijk uit de pers te blijven en gewoon normaal te leven.

    Francesc schreef:
    But we hebben Reina nodig op Q (huil)

    Ja, inderdaad. Zij is altijd zo vrolijk en eerlijk.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 7:47 ]

    Francesc schreef:
    Weet er iemand wat er met Reina is? Ze zei dat ze voorlopig niet op Q komt ;o

    Stiekem heb ik haar opgegeten =$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    eigenlijk moet ik schrijven =$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John