• Champions League:
    Arsenal- FC Barcelona, 16 februari: 2-1
    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 20:40

    Lyon - Real Madrid, 22 februari, 20.45 1-1
    Real Madrid - Lyon, 16 maart, 20.45

    LA LIGA:
    Deportivo La Coruna - Real Madrid, 26 februari, 22.00 0-0
    Real Mallorca - FC Barcelona, 26 februari, 20:00 0-3

    PREMIER LEAGUE:
    Arsenal-Stoke City, 23 februari, 20.45 1-0

    EL CLÁSICO:
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april.


    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ja maar dat is het probleem. Ik denk na over wat ik zeg. Eerst niet, maar daardoor heb ik een vriendin van me gekwetst en ze heeft me daar op gewezen dus nu denk ik na. Als ik in zo'n situatie zit tel ik eerst tot 5 omdat ik dan 'na denk tijd' heb om het zo maar te zeggen. En het ging op zich de laatste tijd wel goed, maar wat toen goed ging is er nu gewoon allemaal uitgekomen..

    *Zucht* nu lijk ik net een probleem kind. Bah

    Die dikgedruktezin snap ik niet, en je bent geen probleemkind; nouja iedereen heeft problemen, maar het is goed om die aan anderen te vertellen, dan in plaats van jezelf ermee op te proppen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    Die dikgedruktezin snap ik niet, en je bent geen probleemkind; nouja iedereen heeft problemen, maar het is goed om die aan anderen te vertellen, dan in plaats van jezelf ermee op te proppen


    Nou, die periode waar alles goed ging had ik geen ruzie etc. En dat komt er nu allemaal gewoon dubbel en dwars uit..
    En m'n problemen, nou ja, de redenen waarom ik eerder zo bot deed en verder geen emoties liet zien heb ik een poosje geleden verteld aan twee goede vriendinnen. Maar daarna is alles er juist uitgekomen. Dus soms is het toch beter om niks te zeggen. Nu huil ik vaker dan eerst, en dat wil ik niet. Ik wil niet van die huilaanvallen hebben, daardoor voel ik me alleen maar rotter.
    Ik wou dat ik de tijd terug kon draaien en gewoon niks had gezegd tegen ze.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Nou, die periode waar alles goed ging had ik geen ruzie etc. En dat komt er nu allemaal gewoon dubbel en dwars uit..
    En m'n problemen, nou ja, de redenen waarom ik eerder zo bot deed en verder geen emoties liet zien heb ik een poosje geleden verteld aan twee goede vriendinnen. Maar daarna is alles er juist uitgekomen. Dus soms is het toch beter om niks te zeggen. Nu huil ik vaker dan eerst, en dat wil ik niet. Ik wil niet van die huilaanvallen hebben, daardoor voel ik me alleen maar rotter.
    Ik wou dat ik de tijd terug kon draaien en gewoon niks had gezegd tegen ze.

    Ik zou zeggen, gewoon een goed gesprek, of anders een vertrouwingspersoon? Ik ben niet zo heel goed in dit soort dingen,
    maar als je vaak huilt, en je vriendinnen weten dat? Of ze weten dat er iets met je is. En hun doen er ook niks aan, dan vind ik niet dat het echt goede vriendinnen zijn?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    *knuffelt Reina*
    Ik ben blij dat je terug bent (:
    En als je wilt praten, pb. You know I'm here for you!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kijk Elena onze kerels =D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Francesc schreef:
    Kijk Elena onze kerels =D

    *zwijmel*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    David; Cesc I want a kissiee oke, zo lijkt het dan :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga even snel wat eten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen, gewoon een goed gesprek, of anders een vertrouwingspersoon? Ik ben niet zo heel goed in dit soort dingen,
    maar als je vaak huilt, en je vriendinnen weten dat? Of ze weten dat er iets met je is. En hun doen er ook niks aan, dan vind ik niet dat het echt goede vriendinnen zijn?


    Twee weten het, degene die ik dus alles toe vertrouwd heb. Maar die zitten en niet bij mij op school (eentje woont heel ver weg, en de ander studeert al)... En ze helpen me wel, maar het blijft gewoon gebeuren. Ze zeggen dat het komt omdat ik voordat ik het vertelde nooit, maar dan ook echt nooit mijn emoties heb laten zien. Nooit. En nu komt alles er in een keer uit. Maar zo ben ik niet en zo wil ik niet zijn. En hoe dat anders kan worden, no idea.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Olaya schreef:
    David; Cesc I want a kissiee oke, zo lijkt het dan :Y)


    HAHAHAHA!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Busquets schreef:
    *knuffelt Reina*
    Ik ben blij dat je terug bent (:
    En als je wilt praten, pb. You know I'm here for you!


    Je bent lief (: ^^
    && Als ik het echt niet meer trek weet ik je te vinden (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Twee weten het, degene die ik dus alles toe vertrouwd heb. Maar die zitten en niet bij mij op school (eentje woont heel ver weg, en de ander studeert al)... En ze helpen me wel, maar het blijft gewoon gebeuren. Ze zeggen dat het komt omdat ik voordat ik het vertelde nooit, maar dan ook echt nooit mijn emoties heb laten zien. Nooit. En nu komt alles er in een keer uit. Maar zo ben ik niet en zo wil ik niet zijn. En hoe dat anders kan worden, no idea.

    Hmm, misschien komt het gewoon doordat je je ontwikkelt tot een vrouw? En dat je daarom meer emoties laat zien? =$
    Oke als dit niet klopt, lach me niet uit, mijn biologie is ver onder de peil


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    Hmm, misschien komt het gewoon doordat je je ontwikkelt tot een vrouw? En dat je daarom meer emoties laat zien? =$
    Oke als dit niet klopt, lach me niet uit, mijn biologie is ver onder de peil


    Haha het zou best kunnen, maar om heel eerlijk te zijn. Die periode heb ik al gehad. Of ik krijg hem nog een keer, kan ook..
    Ghehehe

    En nu verdwijn ik weer..
    I will come back!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Haha het zou best kunnen, maar om heel eerlijk te zijn. Die periode heb ik al gehad. Of ik krijg hem nog een keer, kan ook..
    Ghehehe

    En nu verdwijn ik weer..
    I will come back!

    Ja dat weet ik dus niet
    Misschien ga je van kind naar puber
    en dan van puber naar vrouw?
    Ik lette nooit op bij biologie =$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nog 463 dagen tot EK 2012!
    Nog 1192 dagen tot WK 2014!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.