• Ik krijg voor mijn rapport een helix piercing. (Een ringetje bovenaan in je oor)
    Het zal mijn eerste piercing worden, dus ik ben best wel een beetje zenuwachtig.
    Zijn er dingen die ik zeker moet weten? Ik ga ook nog naar school waar ik dénk dat die piercings verboden zijn, maar er zijn er nog die er een hebben. Dus kan ik die piercing dan heel gemakkelijk verbergen onder mijn haar of valt het echt heel hard op, omdat mijn oor dan rood en dik gaat zijn?

    En doet het zeeeer? XD


    Let the Night embrace you

    Dat ligt allemaal aan de persoon zelf. Het kan wel dik worden maar als het goed gebeurd is gebeurt dat niet zo vaakt xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Man het zoveelste topic hierover xD
    Maar ne yo dat doet geen zeer das gewoon maar klik en het is gedaan daarna is u oor wat warm (bij mij was dat toch)
    En als je lang haar hebt doe het er gewoon over en dan zie je het niet he =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik wil ook een helix! Ik ga hem binnenkort ook laten zetten, maar ik had ervoor al een. Het valt eigenlijk wel mee qua pijn en je oor zwelt ook niet vreselijk op, dus je kan 't ook wel goed verbergen. Tenzij je oor allergisch is voor piercings? (krul)


    You move me ......... Kurt

    Ik wil er ook een, en als ik geld heb neem ik 'm ook. Want ik ben nu eindelijk 16 :-)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je moet het wel als je hem hebt, goed schoon houden. De pijn, het ligt aan je zelf hoe hoog je pijn grens is.

    Ik wil zelf heel graag een lippiercing maar dat mag ik pas als ik het huis uit ben.

    Ik heb zelf 2 helixen, en de roodheid valt wel mee, hij zwelt wel een beetje op maar dat is normaal.

    gewoon je haar erover dragen dan valt het niet echt op 8D


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb 1 helix alleen haal hem er binnekort uit, heb hem nu een half jaar maar hij wil bij mij maar niet genezen hij blijft steeds opnieuw ontsteken.
    het zetten doet geen zeer maar laat het door een profesioneel zetten, wat bij mij blijkbaar niet het geval was want hij was verkeerd gedaan.

    Je kan hem goed verbergen gewoon haar erover en je ziet het niet


    (Be)lieve in (you)rself

    Je kan het heel goed verbergen hoor, dont worry about that. && verschilt van pijngrenzen


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb er ook 1 gehad en mijn oor is nooit dik en rood geweest! Je kan het heel makkelijk verbergen onder je haar!
    Wat je wel moet doen is het goed ontsmetten vooral de eerste weken! Niet op dat oor slapen de eerste paar dagen/weken/maanden (verschilt per persoon) want dat doet heel pijn en heb je kans op bloeden!
    De eerste weken niet zwemmen! Niet er teveel aanzitten aan het begin, je mag het maar een paar keer draaien zodat die niet vast gaat zitten... En vooral niet te vroeg verwisselen met een nieuw knopje/ringetje, wacht daar echt 3 maand mee (ik heb het met 6 weken gedaan en dat deed heel erg pijn, ging enorm bloeden)!

    Ga je hem piercen of schieten? Je voelt er bar weinig van (en dat zeg ik die niet eens oorbellen durfde te zetten maar wel een helix heeft genomen (A)) neem desnoods een vriendin mee! Ik had ook een vriendin mee en ik bleef maar tegen haar zeggen hoe zenuwachtig ik was en hoe eng ik het vond en toen zei ze heel droog dat die piercing er al 5 minuten in zat... Ik had dus helemaal niets gevoelt (A)


    dream, dare, fly!

    Ik heb dr 2 ;P al bijna een jaar (:
    & echt opzwellen deed het niet [btw ik heb hem geschoten beide keren dus ik weet niet hoe het gaat met piercen]
    Maar, echt opzwellen deed et neit..
    & het is zo goed te verbergen dat ik op school kwam.. en 5 maanden later viel het pas bij 1 iemand op ;P

    Maar toen had ik een staart in dus tjah ;P

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 23:36 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Roadie schreef:
    Ik heb er ook 1 gehad en mijn oor is nooit dik en rood geweest! Je kan het heel makkelijk verbergen onder je haar!
    Wat je wel moet doen is het goed ontsmetten vooral de eerste weken! Niet op dat oor slapen de eerste paar dagen/weken/maanden (verschilt per persoon) want dat doet heel pijn en heb je kans op bloeden!
    De eerste weken niet zwemmen! Niet er teveel aanzitten aan het begin, je mag het maar een paar keer draaien zodat die niet vast gaat zitten... En vooral niet te vroeg verwisselen met een nieuw knopje/ringetje, wacht daar echt 3 maand mee (ik heb het met 6 weken gedaan en dat deed heel erg pijn, ging enorm bloeden)!

    Ga je hem piercen of schieten? Je voelt er bar weinig van (en dat zeg ik die niet eens oorbellen durfde te zetten maar wel een helix heeft genomen (A)) neem desnoods een vriendin mee! Ik had ook een vriendin mee en ik bleef maar tegen haar zeggen hoe zenuwachtig ik was en hoe eng ik het vond en toen zei ze heel droog dat die piercing er al 5 minuten in zat... Ik had dus helemaal niets gevoelt (A)


    Een piercing laten schieten is sowieso al not done, het is kraakbeen waar je doorheen gaat.. doe jezelf een plezier en loop zo min mogelijk risico.
    Ga gewoon naar een goede piercer, in een schone shop. Degene zal je stap voor stap uitleggen wat hij/zij gaat doen, de genezingstijd en hoe je het schoon moet houden. Veel succes ^^

    Dankjulliewel!
    Ik weet 100 procent zeker dat ik 't ga doen, dus volgend weekend is mijn oortje gepierced. ^^


    Let the Night embrace you