• Ik ben het 'n beetje zat zo op te vallen enzo met m'n blauwe haar. I mean, 't was leuk voor een tijdje, maar ik hou er helemaal niet van om het middelpunt van de aandacht te zijn. Dus, mijn haar luipaard+blauw gaat weer gewoon bruin worden, en alle 'extremere' kleding gaat ook de deur uit (':

    Ooit ook iemand zo gedacht? (:

    nee, ik ben tevreden met mijn stijl nu ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Speaker schreef:
    Ja! Ik mocht in de vakantie met mijn werk geen piercings / eigen kleding / gekleurd haar (moest in staart) / sneakers en zo, dus was heel streng. Dus toen mijn werk voorbij was, ging ik mijn haar weer roze doen, zoals ik het altijd had. Maar toen ging ik met mijn moeder winkelen, week later en toen stond ik in een pashokje kleren te passen en ik bekeek mezelf en ik dacht echt van: 'WAAROM HEB IK ROZE HAAR? ._.'
    Ik vond het toen écht vreselijk. Direct haarverf gekocht en twee uur later was mijn haar bruin, haha. Ik heb toen ook al mijn 'aparte' kleding onderin mijn kledingkast gedumpt en maar eens een paar spijkerbroeken aangeschaft. (:


    Okeee dan :'D Dus nu ben je normaal harig? (8

    En @ de rest; Het is niet omdat ik ouder word ofzo, want ik vind het niet kinderlijk, maar je vestigt meteen alle aandacht op je. en dat haat ik :'D

    @ Sadism

    Ja, gewoon choco-bruin. (':
    Moest ook wel even, want mijn haar is écht dood.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nazgul schreef:
    (...)
    Nja, ik had ook zo'n fase van 'wemo' :'D Maar nu wil ik alsnog wel opvallen, maar dan gewoon met originele kleding :Y)


    Okè. Ik heb dat hele Emo gebeuren zo onderhand wel onder de knie :'D haha, maarja het is gewoon zooo opvallend 24/7, en je kunt niet ergens onopvallend zijn ofzo zonder dat mensen je aankijken :'D

    Nu heb ik jouw blauw haar nog steeds niet gezien ):


    Has no one told you she's not breathing?

    Speaker schreef:
    @ Sadism

    Ja, gewoon choco-bruin. (':
    Moest ook wel even, want mijn haar is écht dood.


    Ik ken het, mijn pony is zovaak gebleekt, het lijk wel euhm, dood :'D?

    Woestynbloem schreef:
    Nu heb ik jouw blauw haar nog steeds niet gezien ):


    Okè dan, ik zal vanavond een afscheids-emo foto maken hahaha.

    Zeer verstandige beslissing. Tenslotte is bruin een heel stuk verstandiger dan blauw, wat ons tenslotte allemaal aan smurfen doet denken [/Niet boos bedoelt]

    Haha, ik vond dat altijd leuk, zo opvallen. Vorig jaar op de eerste schooldag had ik de achterkant van mijn haar zwart, en de linkerkant van de voorkant knalroze en de rechterkant paars. En dan van die vette opvallende, felgekleurde kleding en rokjes en overal sieraden. Echt, die nieuwe bruggers toen: O_____________________________________________O
    Zo leuk :'D
    Waren ze bang voor mij _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Animale schreef:
    Haha niet dat ik ooit mijn haar blauw zou verven ofzo. Ik vind het altijd mooier als mensen hun natuurlijke kleur houden.


    Ewgh, nee. Ik niet. Ik haat mijn rode haar :'D

    Lockwood schreef:
    Goed bezig (cat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik heb medelijden met je haar. is het al uitgevallen?


    it's so empty living behind these castle walls

    Speaker schreef:
    Haha, ik vond dat altijd leuk, zo opvallen. Vorig jaar op de eerste schooldag had ik de achterkant van mijn haar zwart, en de linkerkant van de voorkant knalroze en de rechterkant paars. En dan van die vette opvallende, felgekleurde kleding en rokjes en overal sieraden. Echt, die nieuwe bruggers toen: O_____________________________________________O
    Zo leuk :'D
    Waren ze bang voor mij _O_



    hahahaa.
    nouja ik vind het ergens wel jammer, want ik vond het blauwe zelf wel mooi. Maar de maaatschappij~~ vind het natuurlijk raar. En raar = niet goed, maar piercings+tatoo's gaan er nog wel komen dusja (:

    Mississippi schreef:
    ik heb medelijden met je haar. is het al uitgevallen?


    Nop
    :'D

    Goed van je! (krul)
    Dit had ik een paar maanden geleden ook en ik heb er geen spijt van gehad.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'