• Ik ben het 'n beetje zat zo op te vallen enzo met m'n blauwe haar. I mean, 't was leuk voor een tijdje, maar ik hou er helemaal niet van om het middelpunt van de aandacht te zijn. Dus, mijn haar luipaard+blauw gaat weer gewoon bruin worden, en alle 'extremere' kleding gaat ook de deur uit (':

    Ooit ook iemand zo gedacht? (:

    Ik zou het eerder andersom hebben (: Maar ik zou mijn haar nooit blauw verven x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Verstandig (:

    Alweer verven o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha niet dat ik ooit mijn haar blauw zou verven ofzo. Ik vind het altijd mooier als mensen hun natuurlijke kleur houden.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Haha, ja ik!
    Een paar jaar terug had ik vrijwel alleen zwarte kleren aan, echt wemo en zo.:'D En ik had een vest waar zelfs scheermesjes op stonden lol. En die heb ik nu nog, maar nu vind ik dat ik een nieuwe vest móet hebben. Deze is echt wemo met zijn scheermesjes, dode konijntjes en doodskoppen.(cat)


    everything, in time

    Ik heb mezelf ook al af en toe een metamorfose gegeven. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nazgul schreef:
    Alweer verven o_o


    Jup, maar naar donker verven is niet zo erg :'D En dan laat ik het een tijdje met rust.

    Ja! Ik mocht in de vakantie met mijn werk geen piercings / eigen kleding / gekleurd haar (moest in staart) / sneakers en zo, dus was heel streng. Dus toen mijn werk voorbij was, ging ik mijn haar weer roze doen, zoals ik het altijd had. Maar toen ging ik met mijn moeder winkelen, week later en toen stond ik in een pashokje kleren te passen en ik bekeek mezelf en ik dacht echt van: 'WAAROM HEB IK ROZE HAAR? ._.'
    Ik vond het toen écht vreselijk. Direct haarverf gekocht en twee uur later was mijn haar bruin, haha. Ik heb toen ook al mijn 'aparte' kleding onderin mijn kledingkast gedumpt en maar eens een paar spijkerbroeken aangeschaft. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Goed bezig (cat)


    Olive

    Je moet doen wat je niet laten kan. ;)


    Some angels have no wings.

    Arrow schreef:
    Ik zou het eerder andersom hebben (: Maar ik zou mijn haar nooit blauw verven x)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat komt meestal als men ouder wordt. Die extreme emo's en alto's gaan zich ook wat gematigder kleden als ze ouder worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou het doen. Weer eens helemaal anders.
    Zo ga ik van de zomer een gigantische huppel worden xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Progeny schreef:
    Haha, ja ik!
    Een paar jaar terug had ik vrijwel alleen zwarte kleren aan, echt wemo en zo.:'D En ik had een vest waar zelfs scheermesjes op stonden lol. En die heb ik nu nog, maar nu vind ik dat ik een nieuwe vest móet hebben. Deze is echt wemo met zijn scheermesjes, dode konijntjes en doodskoppen.(cat)


    Okè dat klinkt echt heel emo, dat vest (cat)
    hehe. Tja, mijn kast hangt nu vol met Bandshirts--

    Sadism schreef:
    (...)

    Jup, maar naar donker verven is niet zo erg :'D En dan laat ik het een tijdje met rust.

    Nja, ik had ook zo'n fase van 'wemo' :'D Maar nu wil ik alsnog wel opvallen, maar dan gewoon met originele kleding :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'