• Voor als je iemand mist die ver weg woont, die je al heel lang niet hebt gezien, die al niet meer op deze aarbol leeft en voor al het andere.
    Drop it here.

    M.
    Ik mis je zachte omhelsing om me heen. Ik mis het gevoel dat je me geeft als je bij me bent.
    Ik zie je pas weer over 3 weken.


    iPod
    Kom NU terug. Ik weet niet waar je bent maar ik mis de manier waarop je elke dag van mijn leven met muziek vult.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 18:15 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    J.
    Ik mis je, maar gelukkig zie ik je weer over drie weken!


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik mis mijn familie uit Amerika, maar ik mis vooral mijn opa. Ik zou er alles voor doen om hem weer eens te knuffelen. (:


    everything, in time

    Ik mis mijn oude vriendengroep D;


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Die iPod was best droog. xd En op dit moment mis ik niet echt iemand. Buiten dan personages uit boeken. (A)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik mis hoe mijn vriendin was voor haar vriendje.


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik mis je, oma. (huil)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 18:27 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Opa, kom godverdomme hierheen.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik mis je steeds meer en meer. Hoe langer het geleden is, hoe meer ik je nog eens wil knuffelen, nog eens met je wil praten. Ik wil kunnen vragen hoe het met je gaat, ik wil zien hoe je nog geniet van het leven. Maar daar is het jammer genoeg te laat voor. Ik mis je zo verschrikkelijk hard, lieve opa.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik mis hoe het vroeger met haar was, wetende dat het ook mijn schuld is, hopende dat het weer wordt als vroeger.
    Sowieso mis ik 'vroegâh'.


    Felix

    Ik mis je nog iedere dag. Ook al ben je al bijna 11 jaar niet meer bij me. Ik mis je zo. Je was de belangrijkste persoon op aarde voor mij, nu ben je de belangrijkste persoon in de hemel voor me.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik mis iemand, al 2 jaar...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Lieve, Lieve C
    Ik mis je, en ik zal over je blijven schrijven, dromen en denken. Niemand heeft het meer over je, maar ik zal altijd van je blijven houden, omdat jij ook van mij hebt gehouden en ik dat maar niet kan vergeten. Ik mis je grapjes, je vrolijke lach en alles wat je maar deed. Ik was zo bang om je te verliezen en dat ben ik nog steeds, omdat ik je eigenlijk nog helemaal niet heb verloren. Want je zit nog in mijn hart en daar zal jij altijd blijven, maar als je wilt gaan, zou dat mij pijn doen, maar ik zou je wel laten gaan, omdat ik niets doe zonder dat jij het wilt. Je bent altijd mijn grote voorbeeld geweest en ik hoop dat dat altijd zo mag blijven

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 18:35 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    Hannelore, ik mis je, ik mis je mengeling van west vlaams en gents in de klas, ik mis je 'maar die hebbe toch geen voetâh?' opmerkingetjes enzo; ik mis je vo dood! ik mis hoe je stem klonk en hoe je lach door de cafetaria schalde soms :'(

    en L., ik mis je, hoe je was voor je in een bitch veranderde om zo indrukwekkender te lijken. ik haat het hoe g. je zo verandert heeft.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Y,
    ik mis je niet echt, maar ik wil je ontmoeten!

    Alle activak mensen;
    ik mis jullie nu al. Het weekend was gewoon fantastisch.


    Never run out of reasons to smile...

    David mijn beste, ik mis je voor al 2 jaar.
    Kom terug uit dat verdomde Amerika. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind