• Mijn ouders zijn over het algemeen gewoon dom en dan bedoel ik qua scholing.

    -Mijn vader heeft nooit zijn middelbare school afgemaakt, omdat hij in het leger moest, hij is daar vanaf gegaan en is in een kaaspakhuis gaan werken. (Waar hij tot nu toe nog steeds werkt, al 27 jaar)
    -Mijn moeder heeft haar middelbare school afgesloten met een mavo diploma, ze heeft daarna de koksschool gedaan, maar die nooit afgemaakt. Ze heeft al bij dingen als Spar, C1000, Jongerius (bakker), Ako (boekenwinkel) gewerkt. Nu werkt ze op een kinderdagverblijf en doet op haar 42e jaar de opleiding pw3 (pedagogisch medewerkster voor kinderdagverblijf/daghulp/maatschappelijk werkster)

    Wel grappig aan de ene kant, want ze zijn heel trots op me dat ik de havo doe. :P

    Wat is de werkgeschiedenis van jullie ouders?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn moeder deed ooit vwo, is afgestroomd en heeft haar havo diploma gehaald is verpleegkunde gaan studeren en ze werkt nu in t ziekenhuis op de hartbewaking. Als verpleegkundige. Mijn vader heeft zijn mavo afgemaakt is daarna mbo verpleegkunde ding gaan studeren daarna hbo verpleegkunde en nu werkt hij op de ambulance :D. En ik doe vwo en mijn zus heeft haar vwo diploma ook al in haar broekzakje zitten :)

    Mijn vader werkte bij rijkswaterstaat, maar is een eigen bedrijf begonnen wat heel goed gaat (:
    En mijn moeder is fysiotherapeute.
    Ze hebben allebei mavo of havo ofzo gedaan.


    Me so good.

    Mijn moeder is kantoor directrice bij BNP Paris-Bas.
    Ze deed Latijn-wiskunde en heeft romaanse talen gestudeerd.
    Mijn vader heeft zijn eigen zaak (in iets wat ik niet kan uitleggen).
    En hij deed Latijn-Grieks en heeft een universitair diploma klassieke talen, rechten en dan nog eentje in functie van zijn werk.

    Je moet eens weten wat een druk zoiets geeft.(cat)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 16:57 ]


    effort never betrays you

    Mijn moeder is op haar eind dertigste gaan studeren, ze hebben allebei de mavo gedaan en ik weet niet of ze gestudeerd hebben.. volgens mij niet.


    it's so empty living behind these castle walls

    Papa nooit middelbaar afgemaakt. Mama MAVO en heeft 2 jaar geleden opleiding medische kantoorvaardigheden gedaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn vader heeft zijn middelbare school niet afgemaakt, is in de kassen gaan werken en is afgekeurd toen ik 4 was. En mijn moeder ken ik niet, die zie ik alleen in de rechtbank.

    Dus ik doe de hoogste opleiding in ons ''gezin'', met mijn MAVO/VMBO T.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:10 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mijn vadertje heeft universiteit gendaan bos bouw
    is nu dricteur ergen in azie werkt voor finland. hij probeerd zijn palane die hij twee jaar geleden gemaakt heeft nu uit te voeren.

    me moeder heeft land bouw school werkt nu bij gemeenten cuijk
    doet nu de opleiding stadrecht ofzo

    ik weet niet wat ze daarvoor hebben gedaan

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:16 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Mijn vader deed vwo en is toen op de universiteit metaalkunde gaan studeren, hij heeft heel wat baantjes gehad de afgelopen paar jaar en nu loopt hij als een of andere hotemetoot of zo binnen zo'n technisch bedrijf. Geen idee wat ze daar doen, maar het is een goed lopend bedrijf in ieder geval.
    Mijn moeder heeft ook haar vwo-diploma gehaald en is gaan studeren, maar die studie heeft ze volgens mij niet afgerond. Ze heeft heel wat banen gehad ook, voornamelijk in de management-sector. Ze heeft een aantal jaren terug een studie gedaan en ook afgerond, maar ik ben even vergeten wat voor studie dat was. Nu werkt ze bij de gemeente Zutphen als manager (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb mijn school ook niet afgemaakt, maar ik heb wel een goedlopend bedrijf.
    Ik weet niet de exacte geschiedenis van de banen die mijn moeder ooit heeft gehad.


    Rated by prejudice.

    Mijn ouders hebben beide doorgeleerd tot hun 29e, haha. Ik weet niet de hele geschiedenis er tussendoor maar ze hebben veel namen (krul)