• Mijn papa zit sinds gisteren ook op facebook maar ik zou graag willen weten..
    Zouden jullie jullie ouders als vriend accepteren en zelf instellen als vader/moeder?

    Ik wou dit gewoon weten omdat ze zeggen dat veel mensen hun vriendschap negeren =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ja, ik heb het wel.
    Maar dat komt omdat ik toch geen fuck op Facebook doe.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ohmygod.
    Ja, ik zou hun accepteren.
    Wie hun negeert is kapot zielig. Het zijn notabene je ouders.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 16:05 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn moeder zit op facebook, en ik heb haar in mijn vriendenlijst staan (: En zelfs ingesteld dat zij mijn moeder is (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nope, mijn ouders zitten niet op Facebook. En ze zijn dat ook niet van plan.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb mijn vader wel op Hyves, maar op Facebook heb ik hem geblokkeerd omdat ik nogal alles op facebook zet en hij niet alles hoeft te weten (A)


    dream, dare, fly!

    Ik zou wel accepteren.
    Maar ik heb geen facebook(mijn moeder wel).


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Mijn moeder weet geloof ik niet eens wat facebook is, maar ik heb haar wel op Hyves.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn papa is op Facebook, ja. Maar hij zit er niet meer op en soms gebruik ik zijn Facebook om mezelf verzoeken te sturen.
    Levenloos, iknow.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb mijn vader al voorgesteld om lid te worden maar hij zegt steeds dat het niet hoeft. 8D En mijn mama weet nog niet hoe ze moet scrollen met de muis dus laat staan dat zijn Facebook zal hebben.
    Ik zou hun zeker accepteren, ja!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ja het beste is accepteren want als je ze negeert denken ze misschien dat je foute dingens uitspookt


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Op Facebook heb ik ze niet, maar op hyves wel mijn moeder, peetoom en nog meer familieleden.
    Wat stom als je je eigen ouders niet als vriend op facebook accepteerd, ik zou dat wel doen.


    Me so good.

    Ik hoef me daar geen zorgen over te maken, want ze weten niet eens hoe de computer aangaat. :')
    Maar anders zou ik ze wel accepteren denk ik, ik post niet echt geheime dingen en ik heb toch mijn tante er al op.


    As travars

    Ze vinden Facebook/Hyves/Twitter/MySpace en al die sites vette onzin en hebben liever niet dat wij erop zitten, maar áls zij erop zouden zitten zal ik ze zeker toevoegen, ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn moeder zit op Facebook, lol. Ik heb het niet eens (cat)

    Animale schreef:
    Nope, mijn ouders zitten niet op Facebook. En ze zijn dat ook niet van plan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.