• Nu zijn ze weer bezig met 3D printen! Dus dat je gewoon écht spullen uit kunt printen! Ik vind het werkelijk té ziek voor woorden, we raken steeds verder weg van hoe de mens eigenlijk hoort te leven. Ik vind het écht te ziek, nog nooit had ik erbij stil gestaan dat er zoiets de wereld op zou komen.
    Ik heb altijd het idee we kunnen verder niks meer uitvinden omdat we alles al hebben :Y)
    Maar wat vinden jullie ervan?
    3D printen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 12:18 ]

    Ik vind het wel mooi, maar zoals ze zeggen in het filmpje: 'Net zoals illegale muziek, krijg je straks illegale schoen-bestanden.' Maar, dan gaat de economie toch keihard achteruit? Dan kunnen makers en fabrikanten niet meer betaald worden (Hetzelde als dat nu ong. gebeurd met artiesten. Niemand koopt meer cd's omdat we het allemaal gratis kunnen downloaden.) en uiteindelijk zal dit -denk ik- gevolgen gaan hebben voor de mensheid in het algemeen, een nog grotere werkloosheid bijvoorbeeld.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Avery schreef:
    Ik vind 't wel awesome haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het wel grappig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tis toch geweldig dat we later gewoon onze chips uit kunnen printen, of een tom kaulitz :9~:9~


    it's so empty living behind these castle walls

    Pf, ik vind het inderdaad een beetje gestoord. Wat moet je er nou mee? x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga Alex Gaskarth uitprinten. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind het een beetje coewl, maar vooral heeeel vaag--

    (A)

    Adele schreef:
    wow oke dat is chill ey. heheheh allemaal iPhone's uitprinten haha!


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Square schreef:
    Pf, ik vind het inderdaad een beetje gestoord. Wat moet je er nou mee? x'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vreemd...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.