• Oké, ik heb mijn dieptepunt bereikt. Vandaag had ik Zuid- Nederlandse. De laatste in de -15 (judo gaat op gewicht en leeftijd) En ik wilde perse bij de eerste vier komen want dan mocht ik naar het NK. De eerste wedstrijd won ik binnen 4 seconde. De tweede wedstrijd verloor ik nadat ik 3 minuten gewoon had gejudood en 2 minuten golden score (degene die als eerste scoort wint, maakt niet uit welke score) En ie verloor op scheidsrechter beslissing terwijl iedereen vond dat ik had moeten winnen. Daarna moest ik tegen een meisje waar ik zeker van kon winnen. Alleen ik maakte ik een fucking klote misstap en verloor. Ik was kei boos op me eigen en ging dus in een hoekje zitten.(heb BTW woede problemen) Dus toen kwam mijn coache en probeerde me op te vrolijken. Dat lukte niet dus liep ik de zaal uit en de hal in. Daar stond mijn moeder en ik ging zonder iets tegen haar te zeggen tegen een muur zitten. Toen probeerde mijn moeder en mijn coache me alle twee op te vrolijken. En voordat ik wist wat ik deed begon ik met mijn hoofd op de muur achter mij te bonken, die van steen was. Mijn moeder schrok zo erg dat ze me tegen hield anders had ik me eigen een hersenschudding gebonkt. Alleen het gebonk gaf me een fijn gevoel. Hoe dom dat ook klinkt. -.-
    Toen moest ik omkleden en zat ik helemaal alleen in de kleedkamer. Nou ik mag van geluk spreken dat ik geen scherpe spullen had of dingen waarmee ik me eigen van het leven kon beroven anders had ik dat gedaan zo boos was ik. Het enigste wat ik had was een judoband en ik wist niet hoe je een goeie galg moest maken. Daar ben ik achteraf wel blij om.
    Ik begon me eigen wel te bijten tot dat het begon te bloeden en daarna heb ik me een borstel geslagen en mijn haren er uit getrokken. Ik was zo boos. Toen kwam mijn moeder en vroeg of ik nog een herkansing wilde voor de -17. Ik knikte toen kleintje en begon te huilen omdat ik dacht dat ik mijn moeder had teleur gesteld. En toen was ik ten einde raad en liet ik mijn moeder mijn tand afdrukken zien en zei dat ik hulp wilde. Mijn moeder was daar mee eens en zei dat we die gingen regelen. Toen heb ik me omgekleed en ben stil in de auto gaan zitten. Toen we thuis waren ben ik naar boven gerend en me eigen opgesloten in mijn kamer. Ik heb allemaal zware spullen voor de deur geflikkert zodat hij niet open kan. Ik zit nu nog steeds op mijn kamer en moet me eigen er echt van weer houden om niet iets scherps ofzo te pakken.


    Respect als je dit hele lange zeik verhaal heb gelezen


    "Ignite, my love. Ignite."

    tja shit happends.
    kop op, iedereen heeft wel eens een kutdag, zo is het leven gewoon. ;D


    Life is a beautiful struggle

    Ocharm O;
    ik had dat ook eens, dat ik met mijn kop tegen een muur ging slaan toen ik boos was. Maar toen kreeg ik een erge wond, en nu doe ik dat nooit meer xd

    Misschien kun je op boksen gaan? Sterkte in ieder geval.


    Me so good.

    Mississippi schreef:
    (...)Als je de tekst goed leest, lees je dat ze woedeproblemen heeft en dat ze er dus niks aan kan doen. Niet iedereen zit in elkaar zoals jij.

    En ik vind het jammer voor je saar, maar niks gevaarlijks doen. (flower)


    Zoiets wilde ik ook zeggen maar ik dacht ik hou mijn mond maar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    BanZai schreef:
    ik vind het een beetje overdreven voor als je niet wint. Je moet kunnen accepteren dat je een keer verliest, ik zelf zit op hockey en gister konden we kampioen worden, maar we verloren ook door de scheids (die zag een goal niet die eigenlijk wel zat) maar wij pakten het goed op, we begonnen te zingen door de gang en de tegenstander keek ons echt zo aan van, uhhh wtf. was echt super grappig (:
    wat je eigenlijk had moeten doen is sportief wezen en de accepteren dat je verloor tegenover de tegenstander, hoe stom het ook mag zijn.

    Dude, ze heeft een woedeprobleem.
    Logisch dat ze dan boos word en niet zingend door de gangen loopt?
    Lees de tekst eerst goed..


    Me so good.

    kreeg traantjes in me oogjs :S

    maar hey schat, ik begrijp waarom je zo door het lint ging; maar volgende keer win je! anders kom ik tegen die scheids neuten xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    *hug*
    Al weet ik dat het niet helpt maar goed.
    Jezelf pijnigen is nooit een oplossing, je krijgt er alleen maar nare dingen van.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Square schreef:
    Aw, dat is niet fijn. Maar je moet niet zo hard voor jezelf zijn. Je kunt niet altijd de beste zijn, en soms win je een keer niet. Dat is vervelend, maar je kunt er achteraf niks meer aan veranderen. En hoe goed je ook bent, dit kan iedereen wel eens overkomen. Probeer dus rustig te blijven en schiet vooral niet in de stress, dan komt het allemaal wel weer goed. ^^


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zoals hier boven gezegd wordt: wees niet zo hard voor jezelf. Dat is helemaal niet nodig, want als je door had gekund voor het NK, betekent dat dat je heel goed bent.
    Wel knap van je dat je samen met je moeder hulp gaat zoeken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mississippi schreef:
    (...)Als je de tekst goed leest, lees je dat ze woedeproblemen heeft en dat ze er dus niks aan kan doen. Niet iedereen zit in elkaar zoals jij.

    En ik vind het jammer voor je saar, maar niks gevaarlijks doen. (flower)

    ik lees de tekst ook goed en ik vind het ook echt vervelend voor haar, maar het klinkt zo overdreven. sorry ofzo maar dat vind ik


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Dude, ze heeft een woedeprobleem.
    Logisch dat ze dan boos word en niet zingend door de gangen loopt?
    Lees de tekst eerst goed..

    ook voor jou, ik lees de tekst ook goed, maar ik zeg alleen mijn mening. oke?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    (...)
    ook voor jou, ik lees de tekst ook goed, maar ik zeg alleen mijn mening. oke?

    Ja, en als je goed leest zie je ook dat ze een woedeprobleem heeft.
    Dan kún je niet zomaar door de gangen gaan huppelen, dat is toch wel duidelijk? ;s


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ja, en als je goed leest zie je ook dat ze een woedeprobleem heeft.
    Dan kún je niet zomaar door de gangen gaan huppelen, dat is toch wel duidelijk? ;s

    ik weet dat ook wel, maar ik zeg ook niet dat ze door de gangen moet huppelen. Waarom wordt iedereen zo boos over mijn mening, ik zeg ook een keer iets.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    (...)
    ik weet dat ook wel, maar ik zeg ook niet dat ze door de gangen moet huppelen. Waarom wordt iedereen zo boos over mijn mening, ik zeg ook een keer iets.

    wie zegt dat ík boos ben? Ga nu niet de zieligerd uithangen.
    Jij hebt je mening gezegd, ik ook.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    wie zegt dat ík boos ben? Ga nu niet de zieligerd uithangen.
    Jij hebt je mening gezegd, ik ook.

    ik hang de zieligerd niet uit, maar uit je reacties lijkt het voor míj dat je boos bent. Maar ik zal wel ophouden, want dit gaat nergens naar toe.

    Sarita ik vind het erg vervelend voor je.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    (...)
    ik weet dat ook wel, maar ik zeg ook niet dat ze door de gangen moet huppelen. Waarom wordt iedereen zo boos over mijn mening, ik zeg ook een keer iets.


    Dude, zoiets zeg je wel. Alleen je hebt het niet door. Jij zegt dat ik me aanstel terwijl ik me dat dus niet doe.


    "Ignite, my love. Ignite."