• Als een vriend/vriendin bij je thuis is en ze gooien iets om (bord, glas, mok, etc.) en het breekt in stukken en dat staan ze jou aan te kijken van: ''ga je het nog opruimen?''

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 23:07 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gelukkig is me dat nog nooit overkomen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    Gelukkig is me dat nog nooit overkomen.

    wel keer gebeurd maar toen schrok ze zich dood en verontschuldigde zich de heletijd xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het is nog veel hatelijker als je bij iemand anders thuis bent en je laat een bord/glas/mok kapot vallen.
    Ik zou me rot schamen. -,-


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Mijn vrienden vragen altijd waar de stoffer en blik dan liggen, waarna ik 't uit principe gewoon zelf opruim. Het blijven desnoods wel gasten, maar het is wel lief van ze dat ze zelf aanbieden om 't op te ruimen.


    Rated by prejudice.

    Daar heb ik inderdaad ook zo'n hekel aan. Gelukkig wonen mijn vriendinnen hier onderhand en weten ze waar de stoffer en blik liggen. :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Convicted schreef:
    Mijn vrienden vragen altijd waar de stoffer en blik dan liggen, waarna ik 't uit principe gewoon zelf opruim. Het blijven desnoods wel gasten, maar het is wel lief van ze dat ze zelf aanbieden om 't op te ruimen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Jacksass schreef:
    Gelukkig is me dat nog nooit overkomen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Convicted schreef:
    Mijn vrienden vragen altijd waar de stoffer en blik dan liggen, waarna ik 't uit principe gewoon zelf opruim. Het blijven desnoods wel gasten, maar het is wel lief van ze dat ze zelf aanbieden om 't op te ruimen.


    Opgeven is geen optie.

    Dat ken ik,dat is echt stom.
    Of als je iets perongelijk verkeerd doen en dan nog niet eens sorry zeggen,zoals een vriendin van mij,ze zette perongelijk een streep op mijn broek,en niet eens een sorry,lekker dan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ja idd... sowieso al die arrogantie terwijl jij in je eigen huis bent en zij niet. D:

    MysticalRose schreef:
    Het is nog veel hatelijker als je bij iemand anders thuis bent en je laat een bord/glas/mok kapot vallen.
    Ik zou me rot schamen. -,-


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Jacksass schreef:
    Gelukkig is me dat nog nooit overkomen.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Jacksass schreef:
    Gelukkig is me dat nog nooit overkomen.


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb zelf al wel eens iets omgegooid, maar vroeg wel om een doekje, maar toen zei ze zo van ja ik doe het wel.


    Food.