• Hija de la Luna • Fernando Torres

    Luna quieres ser madre
    De Maan wil moeder zijn

    Malena is geen gewoon meisje. Malena is de dochter van de Maan. 

    Y no enceuntras querer que te haha mujer
    Ze vindt geen liefde die haar een vrouw maakt

    De zigeunervrouw Magdalena kon geen kinderen krijgen. De Maan vond geen liefde. 
    De Maan bevruchtte de zigeunervrouw. 

    Blanco como el lomo de un armiño,
    Con los ojos grises


    Een huid zo wit als de rug van een hermelijn, met grijze ogen, Malena. 

    Niño albino de Luna

    De albino dochter van de Maan.

    Na de geboorte van Malena werd de zigeunervrouw gedood en het kind werd achtergelaten op een berg. Een offer aan de Maan. Malenawerd gevonden door een zigeunersgezin maar het was te laat. Malena was al gekenmerkt door de Maan. Vanaf het moment dat de volle Maan hoog aan de hemel zou staan zou Malena in een schaduw veranderen. Ze zal doden. Ze zal wreken. Ze zal haar moeder wreken die vermoord werd door de onbekende man. En alleen pure, ware liefde zou de oplossing kunnen zijn. Ware liefde. De liefde die de zigeunervrouw voor de Maan koesterde. Zou een doodgewone man voor Malena moeten koesteren.
    Qué pretendes haces con un niño de piel
    Wat denk je te gaan doen met een kind van vlees en bloed


    Rollen:
    2 zigeunerszussen. 1 +25, 1 -21 jaar
    1 zigeunermoeder
    Veel vriendinnen van voetballers die in Spanje zitten. 
    Note: Als er geen zigeuners worden ingevuld, worden er geen vriendinnen weggegeven!

    Informatie:
    Naam: Voor de zigeuners liefst een oude naam
    Achternaam:
    Natinoliteit:
    Familie:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Foto + uitgebreide beschrijving
    Hobby's:
    Werk/studies:
    Relatie:
    Extra's:  

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 23:00 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Moet het weer uitgebreid?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    Moet het weer uitgebreid?
    Hoe bedoel je?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)Hoe bedoel je?


    Nou heel lang typen enzo, veel uitgebreid, want ik heb geen zin meer om een lange rol te typen, en dat het verhaal zeg maar niet online komt snaps. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    (...)

    Nou heel lang typen enzo, veel uitgebreid, want ik heb geen zin meer om een lange rol te typen, en dat het verhaal zeg maar niet online komt snaps. :')
    Je doet wat je zelf wilt..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mag ik Davidd? (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vul straks dan maar Cesc in, en 1 zigeuner. Eerst ff schrijven.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vul straks boven wat in, maar wel een supermooi idee Lynn!


    Hope goes lost but never dies.

    Rol: Zigeuner zus.
    Naam: Cecillia Elijah.
    Achternaam: Wood.
    Natinoliteit: Engels.
    Familie: Cecillia heeft haar familie verlaten toen ze twintig jaar was. Haar ouders hadden een pest hekel aan haar, en ze nam meer de zorg op voor haar jongere zusje. Ze nam haar zusje mee naar een internaat en zei tegen haar dat alles goed kwam. Nog steeds staat haar zusje op haar te wachten voor het oude internaatsraam. Maar Cecillia kan niet meer voor haar zorgen.
    Leeftijd: 26.
    Uiterlijk: Cecillia heeft bruin dik halflang haar, en bruine ogen. Haar haar draagt ze vaak in een losse knoet op haar hoofd en een paar plukken los voor haar hoofd. Ze heeft een slank postuur, en een tattoage op haar heup met haar zusjes naam "Abby" en een roos er door heen.
    Hobby's: Cecillia zingt graag 's avonds, omdat ze dat altijd deed voor haar zusje voor het slapen gaan. Ze zingt graag bij het kampvuur, en kan zich dan helemaal in leven.
    Werk/studies: Ze studeerde geneeskunde, maar is er niet mee verder gegaan. Ze trekt nu rond met de andere zigeuners.
    Relatie: Cecillia leerde onderweg een rondreizende jonge man kennen Miquel Aveiro. Ze trok een paar dagen rond met hem, en ze leerde hem beter kennen, en ook haar gevoelens voor hem. Miquel woont nu ook in het zigeunerkamp.
    Extra's: -


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga ook een paar rollen invullen (:

    Informatie: Zigeunerzus
    Naam: Esmeralda
    Achternaam: D'Anala
    Natinoliteit: Portugees
    Familie: Ze heeft 1 zus (het 2de zigeunerzusje)
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Esmeralda heeft donkerbruine dreadlocks die meestal licht opgestoken zijn,ze draagt altijd in haar haren een gouden ketting en een juweel dat van haar vader kreeg.Ze heeft mooie lichtblauwe ogen. Ze heeft van zichzelf een licht getinte huid en zachtroze lippen. Ze heeft een piercing in haar onderlip en een knopje net boven haar borsten.
    Hobby's: Esmeralda kan prachtig zingen,ze heeft een engelenstem. Ze houd van dansen en speelt gitaar zoveel ze kan.
    Werk/studies:Esmeralda studeerde in haar 1ste middelbaar Latijn,in het 2de jaar ging ze over op Grieks-Latijn en vanaf het Humaniora ging ze verder in Latijn-Wetenschappen. Ze begint aan haar laatste jaar middelbaar onderwijs.
    Relatie: Single
    Extra's: /


    Informatie: Zigeunerzus
    Naam: Daboka
    Achternaam: D'Angelo
    Natinoliteit: Portugees
    Familie: Ze heeft 1 zus (het 2de zigeunerzusje)
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk: Daboka heeft lang donkerbruin haar tot schouders en donkerbruine ogen,ze heeft rond haar ogen altijd donkere oogschaduw,eyeliner en mascara. Ze is 1.76cm lang,ze is dun gebouwd.
    Hobby's: Ze houd van zingen,dansen,acteren en lachen. Ze speelt piano en harp.
    Werk/studies: Ze werkt in een massagesalon,ze studeerde Biologische wetenschappen.
    Relatie: Relatie met Xin Hao Lin
    Extra's: /
    Informatie: vriendin David Silva
    Naam: Djéléna
    Achternaam: Lensen
    Natinoliteit: Nederlands
    Familie: Ze heeft een broer Jordan van 16 jaar en een moeder van 42 jaar.
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: Djéléna heeft lange bruinblonde haren tot haar schouders en mooie grijze ogen. Ze heeft een donker getinte huid en getinte lippen. Ze is 1.70 en dus even groot als David. Aan haar hand draagt ze altijd de handschoen die ze voor haar 20 verjaardag kreeg.
    Hobby's: Ze houd van verhalen en gedichten schrijven,ze is geboren voor literatuur.
    Werk/studies: Ze studeert Economie-Talen
    Relatie: Relatie met David Silva
    Extra's: Djéléna heeft er geen problemen mee dat David voetbalt,maar houd zelf niet van voetbal. Ze gaat bijna nooit mee naar trainingen of wedstrijden. Enkel bij belangrijke matches gaat ze mee om David te steunen en aan te moedigen.

    Prachtig idee, ik vul straks een rol in, moet eerst even muziek downloaden voor de vakantie! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik David? Dan vul ik die zo in


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    Mag ik David? Dan vul ik die zo in
    Ik kies de beste zodus..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)Ik kies de beste zodus..

    Haha, oke, dan vul ik die in zodra ik klaar ben met schrijven


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: Zigeunerzus
    Naam: Mada
    Achternaam: Savarin
    Nationaliteit: Roemeens
    Familie: Mada is nog steeds erg close met haar familie, ze is graag bij hen. Haar moeder, Annabelle, is een mooie jonge vrouw waar Mada veel van weg heeft. Zij is zelf ook opgevoed door zigeuners en dat is ook de reden waarom Mada een rasechte zigeuner is. Haar vader, Noah, is zelf ook een echte zigeuner, maar hij is altijd al minder actief geweest dan Annabelle. Mada heeft nog een jonger broertje, Syl. Hij is dertien.
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk: Mada heeft veel aan haar Roemeense uiterlijk, zeker als Zigeuner zijnde. Haar getinte huid is iets wat het hele gezin heeft, allemaal ongeveer hetzelfde. Mada's huid is redelijk bruin met lichte blosjes op haar wangen en de zijkant van haar gezicht, rond haar kaaklijn. Ze heeft bruine ogen omringd door volle, zwarte wimpers. Ze draagt meestal sierlijke make-up. Haar zwarte haren zijn vol en golvend van model. Ze komen tot net niet de helft van haar rug. Vaak vallen ze golvend over haar schouders heen en met een haarband naar achteren. Haar kleding stijl is niet erg bijzonder, maar meestal wel met mooie opvallende kleuren en vaak ook jurkjes.
    Hobby's: Mada speelt graag piano. Ze kan al redelijk veel liedjes spelen, maar vaak het nog mis als ze het echt professioneel wil gaan doen. Ze houdt ook van dansen, iets wat ze redelijk goed kan. Ze is heus geen talent, maar ze is wel erg lening. Hierdoor doet ze vaak handstanden en dat soort dingen om het mooier te maken.
    Werk/studies: Mada studeert niet en ze werkt niet.
    Relatie: Mada is smoorverliefd op een goede vriend van haar Zayn. Zijn ouders zijn goed bevriend met haar ouders en hierdoor ziet ze hem erg vaak.
    Extra's: Mada heeft eens een relatie gehad, toen ze vijftien was, met een ''gewone'' jongen. Dat vonden haar ouders prima, maar dat kon niet lang standhouden omdat Mada nogal vaak weg is, vanwege haar Zigeuner bestaan.


    Big girls cry when their hearts are breaking