• Laat me het even uitleggen.. We zouden vandaag naar mijn oom en nichten tante enzo gaan.
    Dus ze zeggen: kom maar om 5 uur. Dus wij maken Ons klaar en om 5 uur zijn we daar. Dus ik ping ze , want ze zijn er niet.
    Ik: waar zijn jullie
    Nicht: amstelveen

    Oke, dus mijn vader boos worden enzo.
    Nu zijn we er wel hoor, maar als je iets afspreekt moet je niet naar ergens anders toe gaan, vind ik.

    Is zoiets jullie ook gebeurd?


    We accept the love we think we deserve.

    Nope noooit gebeurd maar wel stupit jah..


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    oke das stupit:S


    Shoganai i ne~

    jup en toen waren we goed pissig :P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wij kwamen op mijn nichtje's verjaardag, en toen was alleen zei er, en haar zusje. En verder niemand.. en wij kwamen van best ver, maar ze vierden het dus in het 'weekend' terwijl het al in de vakantie was :'D Maar mijn moeder was pissed off, omdat ze daar voor 'niks'kwam. En toen gingen we naar huis. & nu komen we niet meer op hun verjaardagen lool. Slecht.

    Tsss, zou niet meer komen ook (a)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    MyDrugIsYou schreef:
    Tsss, zou niet meer komen ook (a)


    Mijn vader was ook echt pissed.
    Maar mijn moeder wou lief en heilig doen -.-


    We accept the love we think we deserve.

    Slecht :3 - van die familie dan

    Toen mijn opa nog leefde wilde we een familie foto, en er was een dag dat iedereen kon en dat mijn opa ook kon. Had een reden ofzo.
    En er was een tante, die niet op de foto kon, omdat ze naar de KAPPER moest.
    Jezus, wat maakt het uit als je haar niet goed ziet als het misschien wel de laatste foto waar dan mijn opa op stond. /hij was heel ziek.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 18:22 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja heb ik wel is gehad. Maar dat is echt stom dat ze er niet waren ja


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ken ik...das echt super irritant vooral omdat je soms niets in de buurt weet want anders kan je nog even rustig naar de mcdonalds ofzo


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    United schreef:
    Slecht :3 - van die familie dan

    Toen mijn opa nog leefde wilde we een familie foto, en er was een dag dat iedereen kon en dat mijn opa ook kon. Had een reden ofzo.
    En er was een tante, die niet op de foto kon, omdat ze naar de KAPPER moest.
    Jezus, wat maakt het uit als je haar niet goed ziet als het misschien wel de laatste foto waar dan mijn opa op stond. /hij was heel ziek.

    Gecondoleerd, trouwens liefje. <3


    We accept the love we think we deserve.

    Oeh, aan zoiets kan ik me ergeren zeg. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    OHMYCHIARA schreef:
    (...)
    Gecondoleerd, trouwens liefje. <3


    Haha, dat is al lang geleden. ^^
    Maar bedankt (:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 10:38 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind