• Hoi. The Game.
    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.
    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.
    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 15:50 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Elif - Goede Vampier.
    Ik keek Lew na en opende het boek, het was vreselijk dik en na een tijdje bladeren kwam ik bij het juiste hoofdstuk. Ik zag dat Dewi mee probeerde te kijken en besloot het voor te lezen.
    "Zij die de zeldzame gave beschikken grenzen te bepalen tussen leven of dood kunnen geestelijk heel sterk maar ook erg zwak zijn. Genialiteit kan gepaard gaan met paranoia. Ze zijn hierdoor makkelijker vatbaar voor manipulaties door soortgenoten. Om een mogelijke grens te breken moet men zich focussen op de zwakste schakel in de geest van de schepper van de grens en die trachten te breken. Bijvoorbeeld iemand met een grote angst voor lichamelijke pijn voor langere duur folteren. Bij afwezigheid of overlijden van de betreffende persoon volstaat een foto of een duidelijke herinnering. Deze herinnering moet eerst op papier worden gezet alvorens de behandeling gestart kan worden. Het is van groot belang specifieke uiterlijke kenmerken weer te geven om verwarring met iemand anders te voorkomen."
    (Van Sam :'D) Ik las het nog eens over in mijn hoofd en zuchtte toen, een herinnering? Die persoon was al honderden jaren van de aardbodem verdwenen..

Dewi - Mens.
    Ik luisterde zwijgend en het moest even tot me door dringen. Dus ze hadden een herinnering of foto nodig van de schepper nodig? Ik beet op mijn onderlip, wie wist hoe lang die persoon al weg was? Niemand in deze villa wist wie het was en het was onwaarschijnlijk dat er nog een foto was van die persoon, ik sloeg mijn ogen neer en beet zachtjes op mijn onderlip.

Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer. .

[ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 16:02 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Alex.

Wat overkwam hem nu? De deur werd plotseling open gedaan en een jongen stond voor zijn neus. 'Hé... wat bedoel je' de jongen trok hem mee naar binnen en ondertussen begroete hij hem. 'Ik wil alleen maar iets vragen hoor, ik ben zo weer weg' Waar was hij beland? Wat bedoelde de jongen met de dingen die hij net had gezegd. Was hij dronken?

Grace.

Ik liep de trap af en zag dat een bewoner al had open gedaan, ik had deze bewoner nog niet eerder ontmoet maar wist wel dat hij geen mens was. Zou hij ook zo'n softie zijn? Al snel rook ik de geur van de man die voor de deur had gestaan, dit was mijn kans om het uit te vinden.

"If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

Alex.

Veel dingen flitsten door mijn hoofd. Vampiers... bloed, in leven houden, niet weg kunnen. Ik kon niets meer uit brengen.

Grace.

Hij was een softie merkte ik al snel. Ik besloot hem te volgen en kwam uit in de woonkamer. 'Dus... wat is jou naam?' vroeg ik een beetje lacherig. Hij keek me aan een leek en beetje in paniek te zijn. 'Mijn naam is Grace, maar dat wist je volgensmij al' Het mens dat naast hem stond negeerde ik nog maar even. Ik wilde eerst meer over hem weten.

Alex.

Alles wat ik deed, deed ik automatisch. Alles wat ik dacht was een herhaling van de scene die twee seconden geleden was gebeurd. Hoe was ik hier ook alweer beland? Vampiers bestonden? Ik was in de val gelokt? Ik voelde hoe ik naar achteren werd gedrukt en mee werd genomen.

Grace.

'Je hoeft niet bang te zijn, of boos. Ik doe jou en je nieuwe huisdier niets aan hoor' Niet nu in ieder geval. 'Ik ben gewoon een normale vampier, je weet wel... zo'n eentje die mensen bloed drinkt om te overleven' ik liet mijn peperzoete glimlachje zien en wachtte op een reactie van Lewis.

Alex.

Alles werd te veel, mijn hartslag steeg de paniek nam toe en... ik viel flauw.

Grace.

Ineens zag ik hoe het mens neer viel. Ik schrok, het klopte dat ik niets gaf om mensen, maar vanaf het moment dat ik hem had gezien dacht ik iets van herkenning te zien. Ik wilde naar hem toe lopen, niet om hem iets aan te doen, maar om hem te helpen. Ik snapte zelf niet waarom, ik wist alleen dat niemand hém iets mocht aan doen.

[ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 17:17 ]

-Fluit deuntje-

Heb even nisk te doen en moet abo nemen :'D

Wait, Lew dude is dus nog niet bij Elif en de rest?

Alex.

Langzaam opende ik mijn ogen en ik merkte dat ik niet meer in de woonkamer was, 'ben ik dood?' vroeg ik nog een beetje in de war van net.

Grace

Als verstijfd stond ik in de woonkamer. Wat bezielde me zonet? Ik zuchtte en besloot terug te gaan naar mijn kamer. Ik begreep niets van mezelf, wat want was mijn relatie tot die jongen? Kende ik hem?

[ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 17:29 ]

Elif - Goede Vampier.
    Plots kwam Lew aanzetten emt een jongen, ik herkende meteen zijn geur.
    ,,Nee hè.'' kreunde ik zachtjes en keek naar de jongen.
    ,,Waar heb je hem opgevist? Stond hij voor de deur?'' vroeg ik aan Lew, ik had toenstraks wle de deurbel gehoord maar weinig aandacht aan besteed.

Dewi - Mens.
    Ik keek verbaasd naar Lew die een jongen op een bank legde, wie was dat? Nieuwsgierig keek ik toe.'ben ik dood?' vroeg de jongen als eerste toen hij bijkwam, aangezien ik dacht dat een vampier zoiets niet zou vragen bedacht ik me dat het waarschijnlijk een gewone jongen was.

Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

Alex.

Ik zuchtte toen ik hoorde dat ze waarschijnlijk in de problemen zouden komen als ze ook mij nog moesten beschermen. 'Het maakt niets uit als ik hier niet levend vandaan kom' ik zag hoe iedereen opkeek. 'Niemand zou me missen en jullie kunnen je beter concentreren op de andere mensen hier' zei ik met een kleine glimlach op mijn mond, nee... niemand had ooit nog naar me omgekeken na de dood van mijn ouders.

Grace.

Toen ik weer in mijn kamer lag besloot ik mijn ogen te sluiten en proberen te gaan slapen. Niet dat ik moe was, maar gewoon om mijn hoofd leeg te maken.

Haha, is Dewi toch nog ergens goed voor :']
    Oewsh. Nu is Alex ook depri. :x
    Poor guy.
    If life gives a thousand reasons to cry,
    give life a million reasons to smile 8D

Elif - Goede Vampier.
    Ik knikte als teken dat ik het begreep en keek naar de jongen.
    ,,Gaat het weer?'' vroeg ik, waarschijnlijk was hij flauw gevallen door de schrik ofzo, aangezien Lew niks had verteld over een gevecht of iets dergelijks. Ik fronst everbaasd toen hij zou dat 't niet erg was.
    ,,Kom op, je bent niks voor niks op deze aarde gezet. We laten je echt niet dood gaan.'' ik glimlachte bemoedigend naar 'm.

Dewi - Mens.
    Ik keek Lew aan en vroeg me af wat ik hierop moest zeggen. Ja, we hebben nog meer slecht nieuws want in het boek stond dit en dat. Fail. Niet dus.
    ,,Ik weet het.'' zei ik zachtjes, het viel me nu pas op hoe moe Lew eruit zag. Al die problemen deden een mens -kuch, vampier- geen goed.
    ,,Maar hé.. Als 't niet slechter kan dan dit, dan wordt 't alleen maar beter toch?'' probeerde ik hem beetje op te beuren, terwijl ik het voor elkaar kreeg te glimlachen. Ik had ooit gehoord dat als je ging glimlachen er stoffen vrij kwamen waardoor je je prettiger ging voelen, hopelijk was dat waar.

Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

[ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 17:52 ]

Oke, even een nutteloze vraag, maar waar leggen jullie de klemtoon bij Savoy? Ik dacht altijd dat het Savoy was, maar laatst sprak iemand die ik ken het uit als Savoy. Ik zei het al, het is een nutteloze vraag.. maar hoe spreken jullie het uit? XD

Yue
    Langzaam loop ik achter Odile aan. Ze houdt zich groot, maar ik merk dat ze nog steeds piekert over wat er net is gebeurt. Ik ben ontzettend nieuwsgierig wat ze heeft gezien, maar ik wil me niet opdringen dus houd ik mijn mond. Ik zie hoe ze mijn jurk pakt en mijn gezicht betrekt. Candy's bloed zit er nog altijd aan. Ik glimlach, het is lief dat ze hem voor me wil wassen. Samen lopen we naar de douchehokjes. Ik loop er een binnen en kleed me uit. Ik zet de douche aan en ga eronder staan. Het warme water voelt heerlijk, en even vergeet ik wat er net gebeurd is. Dan open ik mijn ogen. Er wordt aan gebeld.. zou er nog een vampier komen? Mijn gedachten flitsen terug naar Grace. Wat zou ik zien als ze haar gave op mij zou gebruiken? Ik ben wel voor dingen bang... maar mijn grootste angst? Misschien ben ik die ook wel vergeten.

Savoy
    Ik hoor de bel, en ruik meteen een heerlijke mensengeur. Ik grijns. Als ik snel ben zijn de anderen er nog niet. Maar als ik mijn deur open trek zie ik Lew en de nieuwe vampier er al heen gaan. Shit, net te laat. Toch besluit ik ze te volgen. Als die nieuwe vampier slecht is kan ik haar misschien overhalen hem met mij te delen. Voordat ik er echter ben zijn ze allebei weer weggelopen. ik besluit kennis te gaan maken met de nieuweling. Ik loop haar kamer in en zie haar op het bed liggen. Ik grijns naar haar, ze ziet er niet slecht uit. "Welkom in ons huis. Ik ben Savoy."

Grace.

Ik schrik op als ik ineens een vreemde stem hoor. 'Kun je niet kloppen' vraag ik hem met een arrogante toon in mijn stem. Ik was er zó ontzettend klaar mee dat iedereen dacht mij zomaar te kunnen storen, te beldigen of zelfs te kunnen bedreigen. 'Mijn naam is Grace, volgensmij was dat de reden dat je hier kwam. Om mij te bewonderen?/i] Ik was op mijn bed gaan zitten en keek Savoy aan. Was dit ook zo'n grote mensen vriend.

Alex

'Zo... du kan ik jullie dan ergens mee helpen?'
    Ik kon er niet tegen nutteloos te zijn en onder de bescherming te staan van iemand anders. Waarom moest ik toch zo nodig de weg vragen, ik had het zelf toch ook kunnen oplossen en dan was ik nooit in deze lastige situatie terecht gekomen.

[ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 18:17 ]

Waarschijnlijk is het dan Savoy.. Maar dat klinkt gewoon niet in mijn hoofd 0_0
    Maar boeiend, ik was gewoon benieuwd XD

Yue
    Langzaam loop ik achter Odile aan. Ze houdt zich groot, maar ik merk dat ze nog steeds piekert over wat er net is gebeurt. Ik ben ontzettend nieuwsgierig wat ze heeft gezien, maar ik wil me niet opdringen dus houd ik mijn mond. Ik zie hoe ze mijn jurk pakt en mijn gezicht betrekt. Candy's bloed zit er nog altijd aan. Ik glimlach, het is lief dat ze hem voor me wil wassen. Samen lopen we naar de douchehokjes. Ik loop er een binnen en kleed me uit. Ik zet de douche aan en ga eronder staan. Het warme water voelt heerlijk, en even vergeet ik wat er net gebeurd is. Dan open ik mijn ogen. Er wordt aan gebeld.. zou er nog een vampier komen? Mijn gedachten flitsen terug naar Grace. Wat zou ik zien als ze haar gave op mij zou gebruiken? Ik ben wel voor dingen bang... maar mijn grootste angst? Misschien ben ik die ook wel vergeten..

Savoy
    "Rustig maar, ik ga alweer hoor." Ik grijns naar haar. "Zeker een beetje pissig omdat Lew je hapje heeft afgepakt?"

[ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 18:29 ]

Grace.

'Wacht... Savoy, ben jij dan géén huisdierliefhebber?' In eerste instantie dacht ik dat hij ook zo'n softie vampier was, maar na wat ik nu hoorde begon ik daar aan te twijfelen.