• Echt, bij ons scheldt niemand met ziektes. Het zijn meer ordinaire scheldwoorden.

    Hoe komen jullie erop om ze als scheldwoorden te gebruiken?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nu ik op school zit hoor ik het echt OVERAAAL!

    Jeettjee


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    -zucht-

    Lijkt me logisch: we nemen het over van anderen, net zoals twintigduizend andere dingen.


    No growth of the heart is ever a waste

    First of all: Ik vind dit stiekem best schijnheilig, ik bedoel, je hoord het overal. Misschien dat het in Antwerpen minder is, maar in Gent, Allst etc zeggen ze het ook gewoon.
    Het is vreselijk dat mensen het hebben maar, to be honest... Het hoort bij het leven, we hebben dood nodig om te leven, en leven nodig om dood te gaan.
    We hebben ziektes nodig om gezond te zijn, en gezondheid nodig om ziek te worden.
    Je hebt scheldwoorden nodig om aardig te zijn, en je hebt aardigheid nodig om te kunnen schelden.

    Zonder het één zou het ander niet bestaan. Maak je niet zo druk om die woorden. Dit lijkt gewoon precies op dat kutgedichtje van:
    'Kanker, voor een een scheldwoord, voor de ander de dood'
    Ik vind dit gewoon schijnheilige shit, ik doe héél hard mijn best om niet met ziektes te schelden, en toch ontglipt het me. En ja, denken van 'Krijg toch de tering' is precies hetzelfde als het zeggen. Je hebt er dezelfde bedoelingen bij!
    Maar 'Kanker' en 'Tyfus', what about andere ziektes waar mee gescholden wordt? Kijkt iemand daar naar om? Nee!
    Mensen ga mij nu niet aanvallen met: 'Jij weet niet hoe het is om iemand aan kanker te verliezen', want dat weet ik wel! Ik heb het vaak zat meegemaakt.

    Ik zal nooit, maar dan ook nooit met "kanker" schelden. Het is gewoon net zoiets als: 'Kut!'. Daar bedoel je toch ook geen kut mee? Het is gewoon om je woede even te uiten.


    It's time to be happy again.

    Dat is iets typisch Nederlands dus ik hou me er buiten :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zal daar echt nooit mee schelden! Ik vind het zooo verschrikkelijk! :( Als er op een normale manier over gepraat word, oke, maar ik kan er niet tegen als mensen ermee schelden.


    Live Like There's No Tomorrow ♥

    ik scheld er nooit mee!


    THAT'S HOW I ROLL

    Het vloekt lekker. (":


    Numbers.

    Genius schreef:
    Groningers zijn nou eenmaal lomp _O_

    En bedankt :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Gewoon niet zo facking schijnheilig doen, niet alleen dat kanker gezeur maar ook met je Belgie. Alstjeblieft zeg -.-
    Weet je waar pas veel mensen aan dood zijn gegaan? Aan de pest. Naar het is wel algemeen aanvaard om met de pest te 'schelden' maar bij kanker gaat iedereen staan te janken.
    Als je niks of niemand wilt beledigen, scheld dan gewoon helemaal niet ofzo.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 15:34 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ILoveNynk schreef:
    First of all: Ik vind dit stiekem best schijnheilig, ik bedoel, je hoord het overal. Misschien dat het in Antwerpen minder is, maar in Gent, Allst etc zeggen ze het ook gewoon.
    Het is vreselijk dat mensen het hebben maar, to be honest... Het hoort bij het leven, we hebben dood nodig om te leven, en leven nodig om dood te gaan.
    We hebben ziektes nodig om gezond te zijn, en gezondheid nodig om ziek te worden.
    Je hebt scheldwoorden nodig om aardig te zijn, en je hebt aardigheid nodig om te kunnen schelden.

    Zonder het één zou het ander niet bestaan. Maak je niet zo druk om die woorden. Dit lijkt gewoon precies op dat kutgedichtje van:
    'Kanker, voor een een scheldwoord, voor de ander de dood'
    Ik vind dit gewoon schijnheilige shit, ik doe héél hard mijn best om niet met ziektes te schelden, en toch ontglipt het me. En ja, denken van 'Krijg toch de tering' is precies hetzelfde als het zeggen. Je hebt er dezelfde bedoelingen bij!
    Maar 'Kanker' en 'Tyfus', what about andere ziektes waar mee gescholden wordt? Kijkt iemand daar naar om? Nee!
    Mensen ga mij nu niet aanvallen met: 'Jij weet niet hoe het is om iemand aan kanker te verliezen', want dat weet ik wel! Ik heb het vaak zat meegemaakt.

    _O_


    Me so good.

    Nymphetamine schreef:
    Gewoon niet zo facking schijnheilig doen, niet alleen dat kanker gezeur maar ook met je Belgie. Alstjeblieft zeg -.-
    Weet je waar pas veel mensen aan dood zijn gegaan? Aan de pest. Naar het is wel algemeen aanvaard om met de pest te 'schelden' maar bij kanker gaat iedereen staan te janken.
    Als je niks of niemand wilt beledigen, scheld dan gewoon helemaal niet ofzo.

    Precies!

    ik vind het echt zielig als iemand met kanker ofzo scheld.


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Nymphetamine schreef:
    Gewoon niet zo facking schijnheilig doen, niet alleen dat kanker gezeur maar ook met je Belgie. Alstjeblieft zeg -.-
    Weet je waar pas veel mensen aan dood zijn gegaan? Aan de pest. Naar het is wel algemeen aanvaard om met de pest te 'schelden' maar bij kanker gaat iedereen staan te janken.
    Als je niks of niemand wilt beledigen, scheld dan gewoon helemaal niet ofzo.

    Ergens, ben ik het met je eens.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Als mensen niet met 'Kanker' of 'Tyfus' mogen schelden, omdat het kwetsend is voor de mensen die het hebben.
    Maar- Mensen schelden ook met 'Kut', is dat dan kwetsend voor de meisjes?


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe