• Echt, bij ons scheldt niemand met ziektes. Het zijn meer ordinaire scheldwoorden.

    Hoe komen jullie erop om ze als scheldwoorden te gebruiken?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    luzdelaluna schreef:
    Ik scheld alleen niet met kanker voor derest wel met tyfus of tering


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Weetje, het is gewoon iets typisch Nederlands, wij zijn in vergelijking met de rest van de wereld gewoon grof gebekt. : )


    *insert philosophical cringe expression here*

    Genius schreef:
    Groningers zijn nou eenmaal lomp _O_


    Life is a beautiful struggle

    Eh, aangeleerd? Sowieso houd ik me in om dat te zeggen als de ander er niet tegen kan door gebeurtenissen met kanker.

    Genius schreef:
    Groningers zijn nou eenmaal lomp _O_


    Drentenaren ook _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik scheld nooit met kanker. tyfus ook niet alleen tering, jezus, godverredomme, klote enz :X


    My heart is yours and so am I

    toevallig droomde ik dat ik Kanker zei........
    maar ik zeg het voor de rest ook nooit, ik probeer ook niks meer te zeggen hoewel ik ook bijna nooit scheld daar mee.


    Bieberfeverrr <33333!

    Ik schold vroeger altijd met tyfus. Maar nu zeg ik meestal godverdomme omdat lekker uit je mond komt.

    btw; ik zal nooit met kanker schelden.


    Alleen maar tranen van geluk

    Voiceless schreef:
    (...)

    Drentenaren ook _O_

    _O_


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik scheld daar niet mee.
    Ik zeg altijd potverdorie(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nooit, scheld ik met zulke woorden, maar ik heb zo mijn redenen. (Y:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 12:14 ]

    In West-Vlaanderen heb ik het ook nog nooit gehoord.


    Olive

    ik scheld er ook niet mee.
    Mijn ex wel, omdat hij weet dat ik er niet tegen kan.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik snapte eerst ook nooit waarom mensen dat deden, het is tenslotte een ziekte. Maar hier waar ik woon, word dat woordje best wel vaak gebruikt, en als je het vaak hoort ga je het meestal ook zeggen. Ik zei het ook nooit, maaar nu wanneer ik echt kwaad ben, zeg ik het woordje 'kanker' soms ook wel, gaat gewoon automatisch omdat ik met mensen omga die het elke dag zowat zeggen.En ik denk dat het komt omdat als je dat woordje zegt, dan word het meestal wat serieuzer genomen dat je kwaad bent. Ook al vind ik het best wel erg, maarja. Zo word er altijd al wel met ziektes gespot. Zoals de pest. Denk dat het altijd wel zo zou blijven.


    Sometimes it's best not to care.

    daar scheld ik niet mee.


    Even a white rose has a black shadow.