• Okee gorgeous-people, de rollen zijn compleet sorry als je er geen eentje hebt :[

    Dit zijn de rollen;
    Hoofdrol; xNIJNTJE
    BF hoofdrol; TOMSDICK
    Meisje die hoofdrol bij haar in laat trekken; LOLLIPOPX3
    Meisje die hoofdrol vindt (ook BF Gustav); ITSMEFUCKERx
    Zus hoofdrol (gaat later dood); TomIsMyAngel
    Broer van meisje die hoofdrol vind; GoodEnough


    GEFELICITEERDD x']

    Ik heb bij die andere ingevuld :)

    voor meisje die hoofdrol vind en bf van gustav is!:P


    Winter is coming.

    naja, dacht ik es geen concurrentie te hebbe :'(

    naja, dacht ik es geen concurrentie te hebbe :'(

    Je tekstje moet gaan over de persoonlijk heid van het meisje uit het verhaal niet over gewoon jezelf srryy!! (of je moet je tekstje opnieuw doen en dit X iets minder lang en niet over Quizl maar over het verhaal <3

    naja, dacht ik es geen concurrentie te hebbe :'(


    Wou jij de zus worden? Ik ook heel, heel graag... Maar ik ga me er niet mee bemoeien en niet extra slijmen om gekozen te worden, als jij dat ook niet doet is het gewoon eerlijk! Toch?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    rol; Zus Hoofdrol

    Naam; Michelle

    leeftijd; 17

    likes; Tokio Hotel, Ice Cream, Chocolate, Felle Skinny's, Hello Kitty, Gloomy Bears, Tokio Hotel, Tom Kaulitz

    dislike; TH Haters, fietsen, winter.

    plaatje;
    http://www.webwombat.com.au/lifestyle/fashion_beauty/images/jessica-alba-3.jpg Als die niet goed is zeg het dan even dan zoek ik een ander =D

    tekstje;

    Heey!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaar oud. Ik heb nog een jonger zusje, die af en toe ontzettend irritant kan zijn, maar ook een zuper meid is! Mijn hobby's zijn; Shoppen, feesten, foto's maken, schrijven, dansen en zingen! Mijn verslavingen zijn; Tom kaulitz, Tokio Hotel, Chocolade, Ijs, Felle skinny's, Hello Kitty en Gloomy bears! Mijn karakter is; Bitchy, lief, grappig, eigenwijs, koppig, zelfverzekerd en serieus als het nodig is.. maar ik moet gaan!

    Byez<3

    Ik hoop echt dat ik de rol krijg meis!

    He jammer geen rol.. :( Maar het leven gaat verder! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...