• Ik mag over een tijd -eindelijk- mijn slaapkamer verbouwen. Nieuw bed, nieuw bureau en nieuwe muren en nu heb ik uiteraard geen idee wat ik wil. Ik wil wel graag iets origineels doen met mijn muren, bijvoorbeeld songteksten of iets anders op mijn muren schrijven. Hebben jullie misschien leuke ideetjes? Desnoods een heel idee?

    Feitjes:
    * Een gedeelte ga ik gebruiken voor ruimte om 2 gitaren op te hangen.
    * Mijn bed wil ik laag houden want ik heb schuine muren dus een hoog bed is heel irritant.
    * Ik heb al mijn hele kamer roze, dus dat ben ik een beetje zat.
    * Ik heb een steunpaal in mijn kamer staan.
    * Langs heel de voorkant van mijn kamer (waar dus de schuine muren lopen) is een lange witte opbergruimte gemaakt van met allemaal schuifkastjes. -snappen we het nog
    (krul)


    it's so empty living behind these castle walls

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 14:20 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hé. Ik zit ook in de knoop met mijn kamer. :Y)
    Je zou een grote tekening/afbeelding/... op de muur kunnen schilderen, een collage maken en ophangen,...
    Op die steunpaal zou je posters kunnen plakken. Zo helemaal rond, want dat is leuk. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    HeroHUNTER schreef:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    Oh wauw, bedankt. Sommigen zijn echt superleuk!


    it's so empty living behind these castle walls

    Progeny schreef:
    Oh, dat met die teksten moet je zeker doen! Ik wilde dat ook doen, maar ik twijfelde steeds over welke tekst haha, dus toen deed ik het maar niet. Bang dat ik spijt kreeg en zomaar een andere tekst wilde. Had je er al in gedachte?
    Nee, nog niet :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    maak met je vrienden een fotoshoot en ga er een collage van maken en hang die op. of je hangt een groot papier op waar iedereen wat op kan schrijven


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik wil -als mijn ouders dat toelaten- een muur met allerlei quotes, teksten, plaatjes en collages beplakken/teken dus misschien is dat een idee?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb altijd al zoiets gewild met een zwart spijlenbed, donker laminaat op de vloer, lichtgrijze muren en van die boom-achtige muurstickers erop en dan van die lampjes-snoeren over de contouren van éen zo'n muursticker en dan deze tekst erop. <3

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 19:43 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Goed nadenken over de teksten die je erop wilt, tenminste, als het permanent is, voordat je er spijt van krijgt :')
    Of anders van dat krijt behang, dat je er teksten op kan schrijven en er ook weer af kan halen.
    Nee, maar ik heb daarnet echt nog heeele mooie slaapkamers gezien, maar dat is allemaal meer architectuur werk, en dat is niet zo makkelijk te doen :')
    Neem deze hahahahahah _O_

    - nu heb ik ook zin om mijn kamer te renoveren :'D


    As travars

    1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 (:

    Of kijk hier gewoon, lol.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 19:44 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Wat is je naam?
    Als dit ook een zelfstandignaamwoord is (zoals Roos) kan je dit in het woordenboek opzoeken, en dit kopieren naar je muur.
    Ook is een staande spiegel zoals deze mooi (vind je hem te saai, pimp hem op met mooie kleurtjes)
    Ik weet niet of je houd van pastel kleuren en de zeelook, maar het is leuk om een steigerhouten bijzettafel neer te zetten met wat kaarsjes, boxen, of fotolijstjes .
    Een zwart witte kast vind ik zelf heel mooi.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 19:42 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Circles schreef:
    1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 (:

    Of kijk hier gewoon, lol.

    mijn mam is helemaal weg van de derde!
    _O_


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    (...)
    mijn mam is helemaal weg van de derde!
    _O_

    ja die is mooi he?! want want want *-*


    Hope goes lost but never dies.

    Hier staan trouwens ook een aantal mooie, simpele slaapkamers, waar je ideeën van kan opdoen.
    Zoals deze


    As travars