• Hahah, hier staat Supernick op -mijn broertje hahaha-
    Maar volgende week komen dus Britney Spears en Justin Bieber in de show. Ik dacht; ik zeg het even voor de fans (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha leuk dan.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ok


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMG!


    "Ignite, my love. Ignite."

    wanneer is dat dan precies, zaterdagmorgen niet?
    -sorry, ik woon in België -


    Save me from myself.

    Haha, hopelijk maken ze een hele grote fail.


    Food.

    ''So where am I exactly, Germany?''


    *insert philosophical cringe expression here*

    OMG! Dat is best wel geniaaal


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    wtf, zo blijkt al weer dat het échte tienersterretje zijn, en justinbieber blijkbaar echt fans van 12 jaar en jonger heeft.
    No hate, maar in een kindershow als 17 jarige?!?!


    Alleen maar tranen van geluk

    Zachary schreef:
    wanneer is dat dan precies, zaterdagmorgen niet?
    -sorry, ik woon in België -
    nee zaterdagochtend, hebben ze in belgie dezelfde supernick als in nederland?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 12:43 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Uh, zeiden ze dat bij Supernick.. want is dat niet een beetje onwaarschijnlijk?

    ROSEISHOT schreef:
    ''So where am I exactly, Germany?''

    Lol. x'D

    Maar ik vind het best wel raar dat hij bij zo een programma komt. Nou ja, leuk voor zijn fans. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het inderdaad wel een beeetje triest voor hem. Maaaar goed. Het blijft geniaal :D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Abruzzi schreef:
    Uh, zeiden ze dat bij Supernick.. want is dat niet een beetje onwaarschijnlijk?
    Nou ja, ik heb geen idee. Ze zeiden ook dat Britney Spears kwam -in de uitzending zelf zeiden die presentatoren dat- dus ik weet niet. Misschien komen er wel verklede mensen, maar dat lijkt me niet.


    it's so empty living behind these castle walls

    =D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Mississippi schreef:
    (...)Nou ja, ik heb geen idee. Ze zeiden ook dat Britney Spears kwam -in de uitzending zelf zeiden die presentatoren dat- dus ik weet niet. Misschien komen er wel verklede mensen, maar dat lijkt me niet.


    Ik denk eerder dat dan verklede mensen komen. I mean, hij geeft pas 27- en 30 maart concert hier in NL en B.