• voor mensen die niet weten waar het over gaat http://www.nu.nl/media/2454760/homovrijscene-gtst-leidt-veel-commotie.html

    Mensen die GTST volgen kunnen denk ik wel met me mee praten. toen de scene woensdag werd uit gezonden vond ik het alleen maar heel schattig en absoluut niet vies. Mijn moeder dacht daar anders over die vond het niet kunnen en zie dat homos niet goed bij hun hoofd zijn. Ik ben toen echt uitgeflipt tegen mijn moeder. Ik bedoel als het Noud en Nina waren geweest was het allemaal goed en kraaide geen haan er na.


    dus mijn mening:die scenes gewoon blijven uitzenden en er moet verder niet moeilijk over gedaan worden.

    wat vind jij?

    Kijk, dát is nu wat ik zo hypocriet vind aan dit land. Allemaal bij hoog en laag beweren dat er niks mis is met homo's maar tegelijkertijd zeiken als ze twee zoenende mannen zien. Ik vind het persoonlijk ranzig om te zien in public, maar dat geldt voor heterostellen ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap niet echt wat er zo anders aan is dan aan een hetero-vrijpartij.
    Debiele mensen die het zo erg vinden...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik vind het er vies uitzien, dat wel ja, maar ik zeg er nooit wat over en kijk gewoon, dus dan hebben mensen geen problemen met mij.


    Behind every great man there’s a great woman

    Belieburx schreef:
    Ik vind het ook heel erg schattig, en als mensen het zó erg vinden dat er homo scene's invoor komen, kijken ze lekker niet.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    StJimmy schreef:
    Belachelijk dat mensen zo reageren,mijn vader ook al,"he nee he bah"(ik heb zo'n vermoede dat hij het niet zo op homo's in het openbaar heeft).

    Ik vind het juist lief, zelfs liever dan de meeste bedscène en verliefdheden is series. Het lijk op een of andere manier echter,alsof ze echt verliefd op mekaar zijn.

    En ze zijn zo schattig en lief saampjes.


    Mijn vader reageerde ook al zo:8


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    als ze er niet tegen kunnen dan kijken ze tog lekker niet