• Ik heb dus mijn tweede song gemaakt. Niet professioneel fzo maar de vraag is vinden jullie hem goed? Want eerlijk gezegd vind hem zelf niet zo goed. Zoals ik al zei ik volg geen zanglessen maar ga er dus wel nemen dus mijn stem word verbeterd. Ik kan niet luider zingen het licht echt aan mijn micro en mss komt er wel een nieuwe versie.
    klik

    Speaker schreef:
    Oefenen, oefenen en nog meer oefenen. Kijk naar je zwakke punten en probeer jezelf daar te verbeteren en versterk je goede punten.
    En daarbij, je zingt nog altijd beter dan mij, so be proud ;D

    dank je dat ga ik ook doen daarom dat ik hem er ook op zet omdat ik verbeterd wil worden snap je

    Niemand meer?

    Tranquillity schreef:
    Sorry, maar ik vind het echt niet goed


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)

    wat vind je er dan niet goed aan?
    want aan zo een zin heb ik niets enkel aan feedback heb ik iets

    Je moet niet steeds je eigen topic omhoog schoppen, er zijn wel andere mensen die dat voor je doen. Maar ik vind het niet mooi. Eerlijk gezegd vind ik dat je niet kunt zingen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Maar ik snap niet waarom je nou precies je profiel voor me blokkeert?:S Je vraagt toch om feedback, leer dan ook leven met de negatieve reacties.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind het ook niet zo goed gezongen, maar daar kan je zeker aan werken.
    Tis egt super da je dat liedje helemaal alleen hebt gemaakt(flower)
    Das goeie commentaar waard :)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ik vind het anders wel cuwl! D:
    je zingt beter dan mij iig x]


    Smile and live.

    Belieburx schreef:
    Maar ik snap niet waarom je nou precies je profiel voor me blokkeert?:S Je vraagt toch om feedback, leer dan ook leven met de negatieve reacties.

    wel ik vraag om feedback en niet om me af te breken herriner je, die discussie niet meer in elkaars gastenboek?

    vezz schreef:
    (...)
    wel ik vraag om feedback en niet om me af te breken herriner je, die discussie niet meer in elkaars gastenboek?

    Ik breek je niet af, ik zeg wat ik er van vindt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Ik breek je niet af, ik zeg wat ik er van vindt.

    ja maar als ik er dan iets op zeg dan zeg je van ja maar ik was bij popstar blablabla weet je ik volg helemaal geen zanglessen enz k neem op met een speelgoed micro en mijn vrienden beweren dat ik live veel beter zing ik zing gwoon voor me plezier
    je vriendelijkheid nu bevalt me wel en mss verwijder jou wel van mijn blokkeerlijst

    vezz schreef:
    (...)
    ja maar als ik er dan iets op zeg dan zeg je van ja maar ik was bij popstar blablabla weet je ik volg helemaal geen zanglessen enz k neem op met een speelgoed micro en mijn vrienden beweren dat ik live veel beter zing ik zing gwoon voor me plezier
    je vriendelijkheid nu bevalt me wel en mss verwijder jou wel van mijn blokkeerlijst

    Lol, je doet maar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Veel blijven oefenen. Ik heb vroeger ook zangles gehad en in het begin ging het ook niet vlekkeloos.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Veel blijven oefenen. Ik heb vroeger ook zangles gehad en in het begin ging het ook niet vlekkeloos.

    ja idd ik heb nog nooit zanglessen gehad behalve notenleer en dat is zeven jaar geleden fzo

    Het zou beter worden als je zanglessen neemt, eerlijk gezegt vind ik het nu niet echt mooi :x En ik versta er ook niks van, omdat ik het niet duidelijk kan horen. Maar als je véél gaat oefenen en zanglessen gaat nemen word het maybe wel beter.
    Succes.


    Sometimes it's best not to care.