• Yoooo,
    onder Engels ging ik met mijn klas (de helft was weg) dansen (x
    Er kwamen twee meisjes binnen en die gingen een liedje zingen (Time Warp) en een best wel raar dansje doen. Toen ging de leraar even weg en toen leerden ze het aan ons. Uiteindelijk stonden we met de halve klas te dansen, en kon de halve school ons zien. Wat we dus niet wisten..
    Zelfs de twee jongens deden mee, lowl, want je moest met je heupen draaien, dat zag er bij hen zó verwijfd uit.

    Iemand ook zo'n momenten in de klaaas?


    Me so good.

    Nask, de leraar was boos en toen moesten twee jongens zingen. Ze kozen K3 en iedereen danste gezellig mee wat die leraar niet leuk vond :')


    Your call, Detective Shinypants.

    Wilde schreef:
    Nask, de leraar was boos en toen moesten twee jongens zingen. Ze kozen K3 en iedereen danste gezellig mee wat die leraar niet leuk vond :')

    Koewl ;3
    Dat hebben een groepje jongens een keer in de kantine gedaan, voor de lol, en iedereen deed mee xd
    Zelfs de concierges;p


    Me so good.

    ik ging met een vriendin raar dansen in het muziek lokaal, want bij ons hebben we geblindeerde ramen. Dachten we!
    Dus niet!
    Wij naar buiten kijken naar dat raam kan je er door heen kijken:O Nu schaam ik me


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    hahaha gezellig! ;D


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    ehm, als je in mijn richting zit en je niet durft belachelijk maken zit je fout!

    maaar goed, tijdens een kort stukje (toneel) hadden we een vaste tekst, en we moesten er personages bij verzinnen... Gil en Yuris (een adhd'er) kozen voor mongooltjes xD nog nooit zo hard gelachen, Gil las gelijk the exorcict als mongool en Yuris maar onnozel heen en weer lopen, en uiteindelijk tegen een muur knallen en achterovervallen van de klap xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Smeagol schreef:
    ik ging met een vriendin raar dansen in het muziek lokaal, want bij ons hebben we geblindeerde ramen. Dachten we!
    Dus niet!
    Wij naar buiten kijken naar dat raam kan je er door heen kijken:O Nu schaam ik me

    haha,
    Je moet je niet schamen, zolang je amar lol hebt ^^

    We deden een keer alsof we 'glee' waren. Dus gingen we zingen en dan dansend door het muziek lokaal xd
    Toen stond iedereen voor het raam en gaven we kushandjes naar ons publiek xd


    Me so good.

    Bij ons was ereen heus mannenkoor gaande onder tekenen :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    de leraar ging onder de les koffie halen,
    en toen deden we de deur op slot en gingen we onder de tafels zitten &lichten uit.
    die leraar dacht dat we weg waren (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Platypus schreef:
    hahaha gezellig! ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hahaha ja, wij gingen tijdens tekenen elkaar de tango leren :Y)


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber