• Ik dacht dat ik gek werd.
    Woensdag 23 februari 2011, 09:33
    Alle voetbalfans moeten er rekening mee houden dat er wellicht nooit meer een speler als Lionel Messi doorbreekt. Volgens Joaquín Caparrós, coach van Athletic de Bilbao, neigt de toekomst meer naar Cristiano Ronaldo's.

    'Messi is getalenteerder, meer een straatvoetballer', begon Joki zijn betoog in Marca. 'Helaas zullen we het moeten stellen zonder Messi's. Cristiano is de voetballer van de toekomst. Hij is meer een laboratorium-speler, fysiek machtig en completer.'

    De strijd om de landstitel tussen de twee Spaanse grootmachten is volgens Caparrós nog open. 'Madrid wint aan karakter en groeit. Maar het gat is vijf punten en dat is veel in een Liga waarin die twee clubs weinig punten verspelen. Tock kan het tik-tak van Real het winnen van het tikkie-takkie van Barça.'



    Ik vind Ronaldo nog steeds een arrogant, vies ventje die misbruik maakt van zijn looks en zijn benen opent voor elke vrouw met mooie rondingen en rijk is want 9 kansen op de 10 blinken ze van de chirurgie. Kortom alle Barbie familieleden.

    Sorry voor de fans.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 18:51 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    ZeroGravity schreef:
    Gaat de voetbalwereld nu ook nog neigen naar commercieel gezeik of zo?

    Voetbal en commercie gaan hand in hand..


    ars moriendi

    Oh, dat stukje over Ronaldo, GEWELDIG, echt GENIAAL omschreven _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tjaa.. het zijn beide prachtspelers. Maar Messi ftw x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.