• Met wiskunde gaan we in het tweede boek beginnen en zo'n kind zei
    "dit hoofdstuk is zo makkelijk. Iedereen weet dat A kwadraat + B kwadraat C kwadraat is, toch? Jo, jij weet dat toch wel?!"
    "hum, jaa?"

    Ik wist het dus niet, en ik haat dat want zo voel ik me altijd mega dom.
    Aan dat kind erger ik me ook dood, want ze verbeterd me de hele tijd.
    "het is 'dan wij' niet 'als ons'!"
    Iedereen mag me verbeteren, behalve zij!

    wie ergert zich hier ook wel eens aan?


    Me so good.

    PUKKELxDING schreef:
    Nou euh.. ik ben hetzelfde als zij :$


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    mijn vriendin is ook zo.
    verschrikkelijk irritant, maar k voel me dan niet dom.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik ben altijd dom bij wiskunde:X


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Zo zitten er 2 jongens bij ons in de klas. Die denken dus echt dat ze allés wéten..

    Ik ben ook een verbeteraar. :'D Maar dat is bij mij meer omdat ik perfectionistisch bij mijzelf én voor anderen ben. Best vervelend.
    Ik heb er al eens ruzie om gehad met iemand waar ik veel om geef, maar uiteindelijk kon dat opgelost worden. Soms irriteer ik me zelfs aan mijzelf. :'D

    Misschien gewoon even tegen haar zeggen dat ze zich wat meer met haar eigen moet bemoeien, en niet met anderen?

    ze blijven dus altijd fouten maken niet echt sociaal mrja ik vind het wel kut als iemand mij verbeterd haha xxx


    http://www.youtube.com/watch?v=hUhK8sS9gnY

    ik


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Inviolable schreef:
    Als ik mensen niet moet en die verbeteren me, dan erger ik me daar wel aan. Maar als ik mensen wel mag en die doen dat, vind ik het niet erg (: Het wil niet zeggen dat ik me er iets van aantrek en er dan op ga letten, maar ik vind het dan in ieder geval niet erg dat ze er iets van zeggen xd.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ken het. Iedereen van mijn vriendinnen haalt hogere punten dan mij.
    En dan zeg ik: 'Ik ga het ophalen.' En dan gaan ze allemaal lachen.
    En dan zit een vriendin waar ik naast zit bij Engels: 'Ja het So is echt makkelijk. Volgens mij heb ik alles goed. Het was makkelijk he?'

    Terwijl ze weet dat ik mega onvoldoende sta. -.-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    Ik ken het. Iedereen van mijn vriendinnen haalt hogere punten dan mij.
    En dan zeg ik: 'Ik ga het ophalen.' En dan gaan ze allemaal lachen.
    En dan zit een vriendin waar ik naast zit bij Engels: 'Ja het So is echt makkelijk. Volgens mij heb ik alles goed. Het was makkelijk he?'

    Terwijl ze weet dat ik mega onvoldoende sta. -.-



    Ik ken et.. op basisschool vond ik topo fcking moeilijk en ik onthield et maar niet..
    was de toets etzelfde als et oefen ding.. iedereen een 10 of 9 ofow.. ikke een onvoldoende.. kijken ze me allemaal raar aan zelfs de juf..
    Nja, kan ik er wat aan doen dat ik et niej kan onthouden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Inviolable schreef:
    Als ik mensen niet moet en die verbeteren me, dan erger ik me daar wel aan. Maar als ik mensen wel mag en die doen dat, vind ik het niet erg (: Het wil niet zeggen dat ik me er iets van aantrek en er dan op ga letten, maar ik vind het dan in ieder geval niet erg dat ze er iets van zeggen xd.


    Life is a beautiful struggle

    Inviolable schreef:
    Als ik mensen niet moet en die verbeteren me, dan erger ik me daar wel aan. Maar als ik mensen wel mag en die doen dat, vind ik het niet erg (: Het wil niet zeggen dat ik me er iets van aantrek en er dan op ga letten, maar ik vind het dan in ieder geval niet erg dat ze er iets van zeggen xd.


    Maar als zelfs de mensen die ik mag zouden dat geen hele dag mogen doen hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat haat ik verschrikkelijk! Ik zeg dan altijd: 'als jij het zo goed weet mag je mijn werk ook maken.' en dan houdt ze op =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Jaaa,,

    Dat is echt irri heb ik ook wel eens


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Dat met 'Dan ik' en 'Als jij' heb ik ook altijd.
    En dan zijn er 2 kindjes -die overigens wel super aardig zijn- die me dan verbeteren.
    En dan denk ik echt; wtf? Ik schrijf geen brief naar de koningin, en daarbij versta je me ook als ik het fout zeg -_-'
    Ik kan die mensen dan zo hard afschieten he. Sommige dingen leer ik gewoon niet.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind