• Hier ben ik weer, maak mijn serie asjeblieft!! x'D ik zaag veel I know maar voor een keer mag het wel want ik vind mijn serie echt mooi en de eerste is al 74x gemaakt en hij staat er maar pas een dag op. Dus ik denk dat hij wel goed is?? Willen jullie hem maken en een reactie achter laten en hier ook iets droppen, Charissa zal jullie eeuwig dankbaar zijn.

    http://www.quizlet.nl/serie/13024/revolution/


    *He's the one.

    Nogmaals sorry voor het zovele aandringen :$


    *He's the one.

    Allé mensen dit meisje wil dat jullie haar quiz maken,, moeten jullie dat ook doen hé maak dan ook eens de mijne http://www.quizlet.nl/quiz/214153/ltfont-colorlimegthe-doesnt-remember-me-anymore-but-tom-kaulitz-i-remember-you-1ltfont-colorlimegt/


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Nauw mijn liefheid helpt, niet maar ja jullie zullen wel wat anders te doen hebben!


    *He's the one.

    ik ga hem maken :D


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    OMG me lieks you!! x'D deel 6 heb ik ook al geschreven (A)


    *He's the one.

    OMG me lieks you!! x'D deel 6 heb ik ook al geschreven (A)

    Nu moet je ze alleen nog maar posten!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Weet je die quiz is echt goed, je hebt toch maar 2 delen actief staan he?? Anders is er iets met mijn mail


    Live life limitless.

    Joa hoor ik moet alleen nog die 4andere delen posten en activeren maar ja!! x'D


    *He's the one.

    Joa hoor ik moet alleen nog die 4andere delen posten en activeren maar ja!! x'D

    Ze wil heel veel reactie's en dan gaat ze pas door,,
    Ik denk dat ik straks van de computer ga en de laptop ga pakken en mij lekker in de hangmat ga leggen en delen schrijven!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    x'D ik heb vandaag al 3delen geschreven en ik heb voor 6delen al 8 en een halve pagina vol in word x'D


    *He's the one.

    x'D ik heb vandaag al 3delen geschreven en ik heb voor 6delen al 8 en een halve pagina vol in word x'D
    Ja jou delen zijn allemaal lang die van mij zijn allemaal zo kort!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Mijn vorige series warn ook allemaal korte maar ik schrijf liever lange!! x'D


    *He's the one.