• Ik ben echt erg..
    Ik lig nu dus in mijn bedje, met iPod, en ik bedacht me dat ik mijn elastiekjes al 1 dag niet inhad. Dus ik dacht, o nee nu moet ik rechtop gaan zitten en de lamp aandoen. Daar had ik dus geen zin in. Dus stapte ik uit bed, had ik ook geen zin in maarja, en toen ging ik zonder lenzen/bril op zoek naar het zakje met elastiekjes in het donker. Met een beetje licht van mijn iPod. Ik ben dus echt steke blind.. En ik dacht dat de elastiekjes ergens op de grond lagen, er ligt zoveel op de grond. Toen struikelde ik over mijn schooltas, au. Dus ik op handen en knieën verder door mijn kamer, maar ik vond de elastiekjes niet! Ik raakte echt helemaal geïrriteerd dat ik ze niet 123 vond. Dus ik ging terug naar bed - eerst trap ik nog in iets scherps en knal ik met mijn hoofd tegen mijn kast - doe ik mijn lamp aan, ik zoeken in de puinzooi. Vind ik hem uiteindelijk op mijn bureau. Wist ik veel dat het daar lag ;x Niks voor niks zoveel pijn geleden -drama queen-)';

    Wie van jullie heeft ook zo'n slimme acties?


    Me so good.

    komt me heeeeeel erg bekent voor,... (A)


    Only those who listen can hear

    /faaaail. && och, elke avond slimme acties :3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Clumsy.(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ja, ik. Ik ga altijd gigantisch op mijn gezicht als ik in het donker in mijn kamer loop. Misschien moet ik toch eens opruimen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Waarom is mijn kamer zo netjes dat ik niet val in het donker? Ö


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Haha, die is grappig 8D Nou ik had bijvoorbeeld, dat ik mijn BlackBerry niet kon vinden. Dus ik echt zo zoeken, mijn zusje mee laten zoeken, en echt helemaal stressen. Echt, de hele dag. Ik kan niet zonder, dus ik echt zo stressen, chagrijnig zijn. En mensen met een prikkelig antwoord beantwoorden enzo. Dus mijn broer komt op bezoek en ik zeg: 'Help je weer mee zoeken?' Hij zegt: 'Wat is dat in je broekzak?' Mijn BlackBerry zat in mijn broekzak, die ik dus de hele tijd aanhad.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb altijd dat ik iets niet kan vinden. Komt er iemand anders bij en die pakt het zoxD Ligt het ergens waar ik al iets van 5 keer snel langs gekeken hebxD

    ik ken het hele huis ondertussen blindelings, maar hoe denk je dat ik dat geleerd heb XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hahaha herkenbaar dit. Daarom leg ik altijd een bril op mijn nachtkastje. :Y)


    ars moriendi

    Doe je licht dan aan he xD


    Stop wishing, Start doing..

    failxD


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Faal..
    Ik heb daar gelukkig nooit last van x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    BURRITO schreef:
    Clumsy.(cat)


    Hope goes lost but never dies.

    ik had gisteravond mijn sporttas midden in de woning laten liggen, ik ging even naar voren om wat te zeggen tegen mam, ging ik weer terug, viel ik over die tas...

    -_-"

    mam: ja heb je ervan he als je alles rond gaat slingeren.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ja, ik ken dat. Mijn ouders struikelen altijd over mijn schooltas bijvoorbeeld, maar dat vind ik ergens wel hilarisch :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.