• Daar heb ik vannacht over gedroomd en het was fokking eng. ;o

    Ik zag steeds atoombommen lanceren en deze keer waren het niet de Joden die ze zochten, maar de kinderen. Ik zat op een boerderij ondergedoken met 20 andere kinderen en een vent die ons te eten gaf. Op een gegeven moment was ik samen met die vent alleen thuis ofzo en belde de politie aan dat ze het huis kwamen doorzoeken. Dus ik me verstoppen, maar ze vonden met toch. Uiteindelijk zag ik als laatst mezelf op z'n kop hangen met een geweer naar me toe gericht en toen werd ik wakker.

    Aangezien Geesz er ook over heeft gedroomd en er nog meer Tweets over heeft gezien, ben ik nu wel benieuwd wie er vannacht nog meer over een derde wereldoorlog heeft gedroomd en of het misschien iets betekent dan. ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    nou ehm... ik heb niet vanacht daarover gedroomd maar afgelopen week wel. En toen werd ik doodgeschoten. Geen idee waarom.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb wel eens over een derde wereldoorlog gedroomd, maar niet vannacht. Echt creepy vind ik dat ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee, maar vorige week nog wel:S Echt eng was dat. ik probeerde telkens in me droom me neefjes te beschermen enzo


    What is youre favo scary movie?

    In november wel, want was voorspeld en het leek ook uit te komen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nooit gehad.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    gisteren droomde ik er over. Die droom was pas creepy


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wherewithal schreef:
    Ik heb wel eens over een derde wereldoorlog gedroomd, maar niet vannacht. Echt creepy vind ik dat ;x


    Life is a beautiful struggle

    ik ga het vandaag in mijn klas vragen :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, ik heb er nog nooit over gedroomd, in ieder geval kan ik me het dan niet meer herinneren.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Niet dat ik weet. Ik droomde dat vanalles verboden voor ons werd en dat ik met een stel andere kinderen in 1 of ander kamp gezet werd en alles wat leuk was, verboden was. Ik weet alleen niet of dat er mee te maken kan hebben.


    To live would be an awfully big adventure

    Nou, er is de laatste tijd wel veel onrust in de wereld, dus wie weet..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee, niet over gedroomd. Ik ging mijn vader uitschelden voor slappe zak XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, dit heb ik nog nooit gehad.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.