• Wij gaan met school naar Italië voor een week.
    Maar nu hebben ze allemaal heel strenge regels opgesteld.
    We moeten de eerste drie dagen zelf koken.
    We mogen geen alcohol/drug/rookwaren bij ons hebben. Dat vind ik niet meer dan logisch.
    We hebben een straat met tien huisjes 4 aan iedere kant. en aan de kopse kanten liggen de huisjes van de leraren. Er gaan 256 leerlingen mee en 39 leraren. Jippie. Een hele week met Van Mulken.
    We gaan kerken bezoeken maar mogen dan geen open topjes of korte broeken aan vanwege het strenge geloof.

    Hoe overleef ik zo'n leuke schoolvakantie? tips? Ervaringen?

    Oké, dat is een goeie vraag. Ik ben zelf ook met school een week naar Italië geweest, maar dat was voor een uitwisseling, dus heel anders dan wat jij gaat doen.
    Probeer gewoon zoveel mogelijk te genieten, denk ik? Italianen zijn heel erg gastvrij en enorm leuke mensen. Heel gezellig daar en de cultuur is ook heel mooi. Alleen kwamen die kerken me na de 15e wel een beetje m'n neus uit, maar ach. 8D

    Waar in Italië ga je precies heen, btw?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 21:27 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    Oké, dat is een goeie vraag. Ik ben zelf ook met school een week naar Italië geweest, maar dat was voor een uitwisseling, dus heel anders dan wat jij gaat doen.
    Probeer gewoon zoveel mogelijk te genieten, denk ik? Italianen zijn heel erg gastvrij en enorm leuke mensen. Heel gezellig daar en de cultuur is ook heel mooi. Alleen kwamen die kerken me na de 15e wel een beetje m'n neus uit, maar ach. 8D

    Waar in Italië ga je precies heen, btw?


    Een camping bij het gardameer

    39 leraren? Shit man.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Damm medelijden, uhm muziek muziek muziek. en vooral relaxst blijven en als je vloekt zachjes en nederlands xD


    Some angels have no wings.

    Uhm? Dat klinkt eigenlijk best leuk? Komaan, je gaat met je vrienden een week naar Italië, mag zelf koken, verblijft in huisjes. Die leerkrachten zullen jullie vakantie echt niet verpesten, zolang jullie maar geen alcohol of drugs gebruiken die week (maar het lijkt me ook best zielig om dat te doen juist die week), dus maak er gewoon een leuke week van!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Zoveel leraren!?! o.O
    Noujah, ik heb geen ervaring. Wij gaan pas dit jaar nog naar Engeland.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik ben vorig jaar naar Engeland met school geweest.
    Wij mochten eigenlijks ook niet roken, maar de leraren gaven toestemming en haalde zelfs sigaretten daar voor ons.
    Wij mochten opzich aantrekken wat we wouden.
    Maarja Engeland en geloof?
    Ik snap ook wel Italië en de kerken, ze zijn daar best streng gelovig.
    En Italianen kunnen met vrouwen best lastig zijn.
    Dus ik denk dat ze dat doen uit voorzorg.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Gewoon plezier met je vrienden maken =D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Best veel leraren o____O
    Maar het is wel vet dat je naar Italië gaat!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.