• Dan bedoel ik niet die gast met een streep op zijn hoofd, maar die andere. Hij was een voorfilmpje van New Moon en mij leek die echt geweldig ö.

    http://www.youtube.com/watch?v=2LQkTQ1foSU

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 19:31 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Uhu, hij lijkt mij echt dom.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb die trailer al lang geleden gezien x'D
    Ik ga daar heen als hij in de bios is ^^


    You can run but not hide

    Ik al 20 minuten van de film gezien, hij lijkt me egt super! Als ie uitkomt wil ik erheen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Totaal niet mijn genre.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hmm, ik weet het niet. Niet echt mijn smaak, denk ik (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb die film gezien en die is echt suprgoe en spannend(lol)


    Whatever you do, have fun

    Ik ben er heen geweest. Dacht eerst; bah! Maar toen ik hem had gezien was hij leuk.^^


    everything, in time

    Ik ga 'm zondag kijken. ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    ik heb hem gezien in 3D

    het is echt een supermooie film zeker de special effects en de laatste vechtscene(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik hou van Sigourney Weaver -of hoe ze ook heet :'DDD- en ik ga zo hard met haar trouwen (krul)!! Ghehe okey even serieus. De film wil ik wel zien. Eerst leek hij me echt bagger en lowbudget maar als je kijtk naar de mensen die eraan mee gewerkt hebben en die er in spelen kan ik me bijna niet voorstellen dat hij slecht is. Besides ik hou wel van wat appartere films met wat meer diepgang op een andere manier die je niet zo snel terug vind in andere films.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 17:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vond het een beetje raar xD Maar wel heel goed (:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik ben er vorige week naartoe gegaan met mijn vriendje, maar ik heb er dus geen fuck van gezien. =D

    Ik zou niet weten waar het over gaat, maar ik wil hem graag zien want er zijn geloof ik allemaal nieuwe technieken gebruikt, niet een van de zovele 3D films (heb ik slechts gehoord) en ze zijn er wel zeker 14 jaar mee bezig geweest.
    Dus dat lijken me voldoende redenen. :-)


    Als je maar een ananas hebt..

    Teddyfucker schreef:
    Ik ben er vorige week naartoe gegaan met mijn vriendje, maar ik heb er dus geen fuck van gezien. =D

    Had je geen brilletje op?
    Of.. ooh, wacht ik snap hem >////<


    Als je maar een ananas hebt..

    die film is geniaal


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.