• Vandaag was het de dag. De dag waarop we ons toneel voor het eerst mochten laten zien op het podium. Een simpele eenakter, maar toch. =D
    Echt superveel zenuwen voor en in het begin, maar daarna en nu heb je zo'n zalig gevoel! =D
    Het was ook leuk de andere 3 groepen gezien te hebben. Binnenkort krijgen we ook de uitslag van deze ronde. Ben benieuwd! =D

    Ik kreeg echt veel leuke en goede reacties. Ik deed dit voor het eerst. Maar het is een tweede keer waard!


    Dus wie doet er toneel of heeft er toneel gedaan? En hoe was het voor jullie om de eerste keer op het podium te staan? :Y)

    EDIT: OMG, krijg net bericht dat we door zijn naar de finale! =D

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 20:08 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ach, ik sta al zo vaak op het toneel :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had wel een beetje zenuwen voor engles presentatie :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mooi dat het zo'n succes was =]
    Ik alleen met een musical, of met voorspeelavond gitaar. x]

    Goed gedaan! Ik wou het wel, maar deed het toch maar niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb 5 jaar les gehad bij het Jeugdtheaterhuis. Vorig jaar hebben we een voorstelling van 45 minuten 3x gespeeld en dat was zó leuk =D
    Alleen bij de 2e waren er maar 15 mensen of zo ;o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Belieburx schreef:
    Goed gedaan! Ik wou het wel, maar deed het toch maar niet.

    Nja, iemand had mij overgehaald omdat het via school was enzo. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leprechaun schreef:
    Ik heb 5 jaar les gehad bij het Jeugdtheaterhuis. Vorig jaar hebben we een voorstelling van 45 minuten 3x gespeeld en dat was zó leuk =D
    Alleen bij de 2e waren er maar 15 mensen of zo ;o

    In deze zaal zaten er bijna 100 mensen. =O
    +/- 100 blikken op 2 personen. :|


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had de hoofdrol in de schoolmusical xd
    dat vond ik wel vet^^

    &ik doe nu toneel, en binnenkort hebben we een productie.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Ik had de hoofdrol in de schoolmusical xd
    dat vond ik wel vet^^

    &ik doe nu toneel, en binnenkort hebben we een productie.

    Nja, wat jij doet is het echte werk. =P
    Dit van vandaag was eigenlijk amateur. We moesten onze eigen tekst schrijven en ook zelf spelen. Ik heb totaal geen toneelervaring, mijn partner een beetje. Dat verschil zag je wel hard op prestaties. Die andere groepjes deden al enkele jaren toneel. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG, krijg net bericht dat we door zijn naar de finale! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    In deze zaal zaten er bijna 100 mensen. =O
    +/- 100 blikken op 2 personen. :|

    ik moest een keer zingen met de klas voor boomfeestdag voor 500 mensen + admiralen + 2e kamer mensjes +leger mensjes+ jochem van gelder en een een hele domme band. en later ook nog de kroonprins van Jordanië dat was helemaal beveiligd en zo maar 1 stukje nie iedereen daar door heen ik zo kijken : waar is die kroonprins nouw(die echt heel lelijk is met zijn lange baard) sta ik gewoon op 2 meter afstand en die beveiliging menjes niets doen 8'D(krul)


    Shoganai i ne~

    Hiero een ware actrice! *kuch kuch*
    Eh, ik doe al 7 jaar woord/toneel. Toen ik voor het eerst moest optreden speelde ik een tutje in een bikini x'd


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MONSTERBEAR schreef:
    Hiero een ware actrice! *kuch kuch*
    Eh, ik doe al 7 jaar woord/toneel. Toen ik voor het eerst moest optreden speelde ik een tutje in een bikini x'd

    Ik had wat meer aan vandaag. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik volg al anderhalf jaar Woordkunst-Drama (voltijds school, zoals je ook wetenschappenwiskunde ofzow hebt..)

    en in maart hebben we drie opvoeringen; twee in Drongen, in het Groot Europees Instituut voor Theater (kortweg GEIT) xD en in Ottogracht, Gent, thuisbasis! xD het is nu zo'n heel fiftiesproject, en het is onwijsgaaf!!!

    en morgen heb ik opname; we doen charlie chaplin. mag ik me beste maatje lekker stalken enzo xD (we doen The Innocent Husbands)

    oh, en ook nog zit ik in een comedyproject, a la in de gloria :) lekker door de audities jongen!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Scandal schreef:
    OMG, krijg net bericht dat we door zijn naar de finale! =D

    oeeeeh, goedzo!
    Je bent vast wel goed!


    Me so good.