• Vakantie,
    Ik ben ZOOO jaloers dat sommige van jullie al vakantie hebben.
    Ook al weet ik niet wat ik in de vakantie ga doen - behalve dat ik Carnaval ga vieren - heb ik ontzettend zin om in mijn bed te luien.

    Om dit topic toch een beetje nuttig te houden,
    Wat gaan jullie doen in jullie vakantie?


    <3

    omg. idd, hoor ook van iederen dat ze vakantie hebben, maar ik pas volgende week -.-' Maar heb nog geen idee wat ik in de vakantie ga doen. Aleen veel op Quizlet, denk ik.


    -

    whaha jullie hebben geluk :P ik had liever volgende week vakantie gehad omdat ik straks jaloers wordt dat wij weer naar school moeten en jullie lekker in je bedje mogen blijven liggen (puh) ik ga nie veel doen.. mischien wat mensen meeten, naar de stad... niet veel dus :P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Naar Engeland:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    skiën :D


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    StillBored schreef:
    whaha jullie hebben geluk :P ik had liever volgende week vakantie gehad omdat ik straks jaloers wordt dat wij weer naar school moeten en jullie lekker in je bedje mogen blijven liggen (puh) ik ga nie veel doen.. mischien wat mensen meeten, naar de stad... niet veel dus :P


    Ik heb over 2 weken pas vakantie. xd


    <3

    Ik heb nu ook al vakantie!
    En eh, ik doe niet veel. Eten, slapen en dat soort dingen. (:

    Canadian schreef:
    omg. idd, hoor ook van iederen dat ze vakantie hebben, maar ik pas volgende week -.-' Maar heb nog geen idee wat ik in de vakantie ga doen. Aleen veel op Quizlet, denk ik.

    ik pas over twee weken. ;'[


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Naar de bios, naar de zwarte markt, party @ een klasgenoot volgens mij, en nog uit :'D
    En voor de rest vooral veel slapen en niks doen (':

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 16:45 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb al vakantie sinds vorige week vrijdag (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Carnaval! :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Carnaval en leren,ach wat hou ik toch van mijn examens...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    vijf dagen naar mijn vader in Limburg,
    en ik heb geen vakantie met carnaval-.-


    Food.

    Ecstasy schreef:
    Ik heb nu ook al vakantie!
    En eh, ik doe niet veel. Eten, slapen en dat soort dingen. (:

    Okee vanaf vrijdag dat ik vakantie had:
    Euh vrijdag avond gesport, zaterdag tot 12 uur gewerkt daarna naar m'n pup wezen kijken zondag naar dolfinarium geweest, maandag gewerkt en in bed gelegen, vandaag euh boos geworden omdat ze week korter zomervakantie willen o.O en gewerkt, morgen uitslapen en niks doen, donderdag weet ik nog niet en vrijdag naar Antwerpen en het weekend heb ik nog niks (:


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Ik heb ook nog geen vakantie :Y) Morgen ben ik wel vrij, vanwege de studie dag ;) Maar daarna ook nog gewoon 2 daagjes naar school :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.