• Wanneer komt er weer zo'n formulier dat je kunt invullen over de mods? Ik heb een aantal heel nieuwe meningen, die ik kwijt wil. Maar ik ga ze echt niet open en bloot zeggen. Lang leve het anoniem zijn. Lol, misschien klinkt dat zwak. /Care.(cat)


    everything, in time

    270311 schreef:
    Staan daar dan gewoon vragen in over de mods, die je dan kan invullen? heeftnognooitzo'nmodformulieringevuld;$

    Jup. Die vragen kan je dan naar een bemiddelaar sturen en die zorgt ervoor dat wij de uitkomsten anoniem te zien krijgen. Zo kan je eigenlijk zeggen wat je wilt, zonder dat je je erop aangekeken wordt.


    I am an idiot, I move.

    Cauchemar schreef:
    (...)
    Jup. Die vragen kan je dan naar een bemiddelaar sturen en die zorgt ervoor dat wij de uitkomsten anoniem te zien krijgen. Zo kan je eigenlijk zeggen wat je wilt, zonder dat je je erop aangekeken wordt.


    Ooh, oké, das handig! (:


    Opgeven is geen optie.

    FCBarcelona schreef:
    Ik wil ook zo'n formulier invullen. Ik ga gewoon al een lijst maken met dingen die ik dan allemaal ga zeggen.

    Dat ga ik ook oden. Toch als ik nog zo lang moet wachten, haha.


    effort never betrays you

    Mensen, met klachten over mods (dan wel niet specifiek) kan je altijd naar een bemiddelaar stappen, daar zijn ze voor.


    I am an idiot, I move.

    Cauchemar schreef:
    Mensen, met klachten over mods (dan wel niet specifiek) kan je altijd naar een bemiddelaar stappen, daar zijn ze voor.

    Ja, oké als jullie nu ineens wat ingestuurd krijgen valt dat vast niet op.


    effort never betrays you

    Cauchemar schreef:
    Mensen, met klachten over mods (dan wel niet specifiek) kan je altijd naar een bemiddelaar stappen, daar zijn ze voor.


    Ja, maar eigenlijk zijn ze wel een beetje specifiek.x;


    everything, in time

    Ja, ik zit daar stiekem ook op te wachten. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Cauchemar schreef:
    Mensen, met klachten over mods (dan wel niet specifiek) kan je altijd naar een bemiddelaar stappen, daar zijn ze voor.


    Maar, stel nu dat ik een bemidelaar wil die een beetje bij mijn persoonlijkheid past? En dat die bemiddelaar toevallig Annick is, die mod geworden is? Echt waar, ik hou van Samantha, ik vind haar een geweldig persoon, maar zo'n dingen stuur ik liever niet naar haar. :] En Anouk ken ik niet want die zit bijna nooit op het forum, dus dat is sowieso uitgesloten.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 20:53 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Progeny schreef:
    Yay! Het is alleen een beetje moeilijk om te oordelen over die nieuwe mods.:'D


    Oh, wees gerust. Ik kan zelfs over hun een heel boek schrijven. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    (...)

    Oh, wees gerust. Ik kan zelfs over hun een heel boek schrijven. ;'D


    Arme mods ._. de nieuwe mods moet je nog wel een maandje een kans geven hoor vind ik, voordat je over ze gaat oordelen.

    Sadism schreef:
    (...)

    Arme mods ._. de nieuwe mods moet je nog wel een maandje een kans geven hoor vind ik, voordat je over ze gaat oordelen.

    Dat is ook wel waar ;'D


    effort never betrays you

    Sadism schreef:
    (...)

    Arme mods ._. de nieuwe mods moet je nog wel een maandje een kans geven hoor vind ik, voordat je over ze gaat oordelen.


    Vind ik ook! -Uche- :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Sadism schreef:
    (...)

    Arme mods ._. de nieuwe mods moet je nog wel een maandje een kans geven hoor vind ik, voordat je over ze gaat oordelen.


    Tuurlijk, over een jaar kan ik helemaal anders over ze denken. Ik zal niet meteen hard voor ze gaan zijn ofzo. Maar mijn eerste indruk mag ik toch wel vermelden? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sadism schreef:
    (...)

    Arme mods ._. de nieuwe mods moet je nog wel een maandje een kans geven hoor vind ik, voordat je over ze gaat oordelen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)