• Is dat heel erg? En is grote kans dat je er dood aan gaat? Ik wil er graag meer over weten;$ want 1 van m'n beste vriendinnen heeft het weer terug ! Ik weet het sinds donderdag avond er wil er graag meer over weten ! Want dan ben ik er ook een beetje op in gesteld snapje? Dus wie west er wat van?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Volgens mij ligt dat aan wanneer het gevonden is. begin of eindstadium en hoeveel uitzaaiingen ze heeft. In ieder geval is kanker altijd een zware ziekte. Heel veel sterkte!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zelf weet ik er niet zoveel vanaf maar misschien kun je op internet wat opzoeken?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Oke dankje voor de informatie al een beetje <33.
    Vandaag moest ze weer naar het ziekenhuis ):.
    Ze moest een tc scan en een punctie ofso ?
    Wat is dat precies? ze had het al uitgelegt maar ik snap het niet helemaal ;$ Weten jullie wat het is?

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Kanker lijkt me nooit echt goed.
    Véél sterkte, ik hoop echt dat ze er door komt!(flower)


    effort never betrays you

    Het kan heel gevaarlijk zijn,het kan niet zo gevaarlijk zijn. Kanker is altijd gevaar en je lever is heel belangrijk voor je lichaam,maar ik weet natuurlijk niet hoe het bij haar is,het kan zijn dat ze er vroeg bij zijn en dat het goed gaat.

    Heel veel sterkte


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als het in de lever zit ga ja dood. Geen kans meer voor oeverleven -volgens mijn moeder, toen mijn oma uitzaaiingen had in haar lever-


    SLOAN.

    YoYoBANAAN schreef:
    Oke dankje voor de informatie al een beetje <33.
    Vandaag moest ze weer naar het ziekenhuis ):.
    Ze moest een tc scan en een punctie ofso ?
    Wat is dat precies? ze had het al uitgelegt maar ik snap het niet helemaal ;$ Weten jullie wat het is?

    xx

    TC scan is een soort scan waarop ze het kunnen zien(denk maar aan een röntgenfoto) bij een punctie halen ze een klein stukje weefsel weg,wat ze onder de microscoop bekijken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SLOAN schreef:
    Als het in de lever zit ga ja dood. Geen kans meer voor oeverleven -volgens mijn moeder, toen mijn oma uitzaaiingen had in haar lever-
    Meen je dat sirieus?(huil)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    StJimmy schreef:
    (...)
    TC scan is een soort scan waarop ze het kunnen zien(denk maar aan een röntgenfoto) bij een punctie halen ze een klein stukje weefsel weg,wat ze onder de microscoop bekijken.
    Oke, want ze zei dat punctie best wel zeer deed dusjaa. Want ze had buikpijn enzo


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Oke, want ze zei dat punctie best wel zeer deed dusjaa. Want ze had buikpijn enzo

    Tuurlijk doet het pijn,het is een operatie,ze heeft een wond,die zou wel pijn doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bedoel je een CT scan?
    Dat is een soort Röntgen scan waarmee ze rare dingen kunnen vinden. Bijvoorbeeld bloed in het hoofd bij een herseninfarct, of een tumor in een lever.

    En een punctie is denk ik dat ze een naald in haar lever prikken, wss na de scan, en dan kijken of de cellen die ze eruit halen inderdaad kankercellen zijn.

    Weet het niet helemaal zeker, heb nog wat tijd om dat te leren gelukkig XD maar dat is wat ik met t beetje dat ik ervan weet ervan kan maken 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Kanker is sowieso best erg.
    Het hangt er heel erg vanaf wanneer het is ontdekt, of er uitzaaiingen zijn, en ook heel erg aan het persoon zelf.
    De dokters weten het het beste. Praat er over met je vriendin, zij zal zelf veel van de dokters hebben gehoord en weet beter hoe het met haar gesteld is dan iemand hier.

    Heeeel veel succes, ook voor je vriendin!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 21:04 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Zo ver ik heb gehoord is dat een van de ergste na longkanker en een hersentumor


    Love sheds light one the darkest of times