• De stelling van vandaag luidt:
    Om het klimaat te redden moeten we allemaal vegetariër worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Avery schreef:
    No freaking way, lol.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RainDream schreef:
    1. Een mens heeft vlees nodig.
    2. Er komen anders te veel dieren op aarde xd
    3. als je idd 3x per week geen vlees eet ben je al goed voor het milieu bezig.:Y)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Oneens:
    1. het is te lekker:9~
    2. de mens heeft het nodig(nerd)
    3. je moet er weer akkerbouw voor in de plaats nemen en dat kost meer grond. en meer voertuigen :Y) Dus meer co2
    4. het is onmogelijk :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee. Dat is ongezond. Het zou wel helpen als we allemaal minder vlees zouden eten. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    de opwarming van de aarde heeft niks te maken met vlees of vis eten
    oneens dus
    zou het niet eens kunnen volhouden

    Incognito schreef:
    Wut?

    Telkens denk ik ; dr komt een uitleg bij MAAR DIE IS ER NOOIT XD


    Hier komt je uitleg:P:

    Het neemt veel plaats in om dieren te fokken. Je kan ze ink kleine hokjes stoppen (aw... zo zielig) maar er moeten nogsteeds veel gewassen worden gekweekt zodat deze fok dieren kunnen eten. Die dieren zouden btw niet eens worden geboren, was het niet voor de slacht. Enyway, als die planten voor die dieren niet gekweekt hoefde te worden kon daarvoor in de plaats veel meer planten voor mensen worde verbouwd. Los je ook nog eens een groot deel van de honger op;)
    Daarnaast (jesus, lang betoog)Laten koeien (is bewezen) heel de dag door heel veel erg vervuilende scheten, waardoor een koe net zo vervuilend is als een auto:O



    Ik vind niet dat iedereen vegetarisch moet worden (mensen hebben echt wel vlees nodig) maar 1 of 2 keer per week zou opzich genoeg zijn en al heel veel schelen.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 18:10 ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Oneens

    Moeten al die arme plantjes sterven voor onsxD

    Denk eens aan die arme krop sla die in de bloei van zijn leven moest opgegeten worden omdat jij geen vlees eet(huil)


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHA
    nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Daarmee ga je het klimaat niet redden, maar vegetarïer zijn is wel goed voor het milieu. (koeienscheten zijn daar goed voor ofzo, dus als je ze niet opeet, kunnen ze rustig verder scheten. (': )


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik lus al bijna geen vlees dus dat komt goed uit dan


    Jeff will take me to a bloody wonderland

    Ik denk niet dat dat veel nut gaat hebben.
    Al eet ik zelf toch amper vlees.En trouwens de dieren eten elkaar ook op:Y)


    I´m nothing special.

    Tainted schreef:
    Nee, ik denk niet dat dat heel veel uithaald.
    Ik denk dat iedereen om mee te beginnen toch maar eens minder zou moeten auto rijden.
    En minder zou moeten vliegen met vliegtuigen.


    Idd, en zoveel meer.
    Als iedereen zijn steentje bijdraagt door minder electrisiteit te verbruiken, minder om te gaan met electronica en te gaan recyclen zou de wereld al snel een iet wat betere plek worden


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Oneens, ik vind wel dat we minder vlees moeten eten, maar allemaal vegetariër worden is toch ook niet meteen nodig? Of ik zou het niet willen, laten we het zo zeggen. (:

    Trouwens, minder vlees eten voor het milieu heeft niet alleen te maken met dat er dan meer dieren zijn. ^^

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 20:41 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    no way (cat)


    Shoganai i ne~

    We moeten minder vlees eten. Als we minder vlees eten, worden er minder akkers gebruikt voor vee en word er meer mais gegaan naar de mensen dan naar de dieren. Als dat zo is, hebben de mensen meer voedsel en is dit ook meteen beter voor het milieu..
    Ik heb opgelet in de les :Y)


    Olive