• De stelling van vandaag luidt:
    Om het klimaat te redden moeten we allemaal vegetariër worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is een heel mooi idee, maar zou nooit lukken. :/
    Maar als iedereen zou beginnen door één dag per week geen vlees te eten, zou het ook al enorm helpen. En ik denk dat dat wel een redelijk haalbaar doel is. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volledig oneens!

    Oneens,het vlees wat we eten is meestal van een kweekerij,van die beesten zijn ze al zeker dat ze gedoemt zijn om op te eten als het nu ging over -Niet dat we het eten- leeuwen,dat is een ander verhaal


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Het zou wel helpen denk ik, maar dat krijg je toch nooit voor elkaar. En ik vind vlees veel te lekker om helemaal te laten staan :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tainted schreef:
    Nee, ik denk niet dat dat heel veel uithaald.
    Ik denk dat iedereen om mee te beginnen toch maar eens minder zou moeten auto rijden.
    En minder zou moeten vliegen met vliegtuigen.

    1. Een mens heeft vlees nodig.
    2. Er komen anders te veel dieren op aarde xd
    3. als je idd 3x per week geen vlees eet ben je al goed voor het milieu bezig.:Y)


    I Dreamed a Dream

    Ik denk niet dat dat helpt


    All I need is your love

    Ik ben het er niet mee eens. Het zou wel goed zijn als we allemaal biologische vlees gingen eten of vegavlees. Ik ben al bijna 3 jaar vegatarier en ik eet alleeen heel soms biologisch vlees. En voor mensen die zeggen dat vega en biologisch vies is wil ik dit zeggem: Het is super lekker en gezond, en er zijn geen dieren voor gestorven die nog nooit de buitenluch hebben gezien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oneens,alsof dat werkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, dan komt er hartstikke veel landbouw en met al die machines wordt er ook vervuild :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    oneens.

    maar ik ben het zelf wel (A)


    lost in confusion, like an illusion

    Ik denk dat het meer uithaalt om minder te gaan rijden, de lichten uit te doen als je weggaat & de stekker uit het stopcontact halen dan dat iedereen vegetariër wordt.


    Never say Never

    Lol, ik was vegetariër maar daar ben ik mee gestopt toen ik erachter kwam dat dat juist SLECHTER is voor het milieu en het klimaat (nerd). Want voor al die sojabonen die in die vegetarische burgers zitten worden allemaal tropische regenwouden gekapt, want in Nederland kunnen die sojabonen en dat soort dingen niet groeien. En zonder die bomen gaat het nog slechter hier op aarde!
    Oneens, dus.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wat zou dat voor nut hebben??
    We kunnen beter minder auto rijden
    al die uitlaatgassen dat is pas niet goed(nerd)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Avery schreef:
    No freaking way, lol.


    effort never betrays you