• Ik zag dat er nog geen topics over waren, dus maak ik hem, haha.

    Wat was er vrijdag? Het concert van Only Seven Left, met als voorprogramma Young & Desperite en Valerius.
    Lisa (Jo) en Sebas kwamen met de trein hierheen, toen gingen we Annick stalken op haar school. Gelukkig was ze al bijna klaar toen wij eraan kwamen haha. Daarna gingen we naar de snackbar om te eten, dat was best grappig. (: Daarna lopen naar de P3 om te wachten tot hij openging. Gelukkig duurde het niet zo lang, we mochten best snel naar binnen en het begon ook best snel met Young & Desperite, die ik eigenlijk niet zo goed vond. De muziek wel, alleen de zang was iets minder... Dus waren we maar naar de rookruimte gevlucht. Later kwam Valerius, toen heb ik Anneleen (Roadie) nog vooraan zien staan. Die vond ik wel veel beter, vooral de zang. x'D Ze hebben alleen een droge basgitarist, de rest gaat uit zijn dak en hij staat er heel droog bij. Hij deed me een beetje denken aan Steve van That seventhies show. Maar okay, die hadden wel goede nummers.
    En toen duurde het heel lang tot OSL begon, dus gingen we op de grond zitten, samen met wat mensen die ik kende die daar ook heen gingen blijkbaar. Ik was blij toen ze begonnen. x'D Ze hadden een hoop nieuwe nummers haha. Kende ik eindelijk alle nummers van het album, gaan ze nieuwe zingen. x'D /slechtefan. Elke keer als Bart of Jochem iets ging zeggen, reageerde wij erop en reageerde ze terug, dat was wel grappig.
    Na het concert moest ik wachten op Hinne voor een foto voor Nynke, dat hadden we afgesproken. En dat was ook gelukt haha. We stonden voor de deur waar ze uitkwamen. Hij kwam echt als laatste volgens mij. Dus Lisa trekt me aan mijn arm naar voren en roept tegen Hinne: 'Nikki moet met jou op de foto!' Haha ik schaamde me rot. Maar hij was wel aardig. Toen kocht ik het album voor een vriendin van mij en kreeg ik een roze armbandje met Only Seven Left erop. Zij liet het hoesje signeren door Hinne, toen zei ik dat ik mijn hoesje niet mee had, wilde hij zijn handtekening heel dik op mijn hand schrijven zodat ik hem kon afdrukken op het hoesje, haha. Maar die ben ik toch kwijt. En rond 12 uur gingen we weg, volgens mij.


    Your make-up is terrible

    ik raakte bij de helft van de tekst ff kwijt waar ik was x'D


    Shoganai i ne~

    Hahaha jullie hadde het dus ook naar je zin? :D Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik jou nou heb gezien of niet :') Ik heb Lisa wel gezien haha heel vaak!
    Maar het was wel heel leuk vond ik! Ondanks dat ik van OSL niet zo veel heb meegemaakt aangezien we de hele tijd rond renden en Xander (de basgitarist van Valerius) zijn verjaardagskaart gingen geven van de fanhyve en ik de hele tijd bij de roadie van Valerius heb rondgehangen x'D Trouwens wat je zei over Xander, haha het is echt waar jaah x'D Nu je het zegt van dattie op Steven lijkt van That 70's Show hhaha x'D


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    Hahaha jullie hadde het dus ook naar je zin? :D Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik jou nou heb gezien of niet :') Ik heb Lisa wel gezien haha heel vaak!
    Maar het was wel heel leuk vond ik! Ondanks dat ik van OSL niet zo veel heb meegemaakt aangezien we de hele tijd rond renden en Xander (de basgitarist van Valerius) zijn verjaardagskaart gingen geven van de fanhyve en ik de hele tijd bij de roadie van Valerius heb rondgehangen x'D Trouwens wat je zei over Xander, haha het is echt waar jaah x'D Nu je het zegt van dattie op Steven lijkt van That 70's Show hhaha x'D


    Ik was best vaak bij Lisa, haha. Maar ik ging vooraan staan en zij bleef achteraan. Volgens mij had ik jullie inderdaad wel achter me zien rondlopen met de gasten haha. Welke was nou die roadie?
    En na het concert stonden we met Lisa bij de glazen deur.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik was best vaak bij Lisa, haha. Maar ik ging vooraan staan en zij bleef achteraan. Volgens mij had ik jullie inderdaad wel achter me zien rondlopen met de gasten haha. Welke was nou die roadie?
    En na het concert stonden we met Lisa bij de glazen deur.


    Bij OSL stonden eerst bij het geluidspaneel de zanger van Valerius (Jesse) en nog een lange jongen met krulletjes, dat was hun roadie :P en bij het einde van OSL de laatste 5 nummers ofzo stond hun roadie aan de kant van de bar en toen ben ik bij hem gaan staan (A)


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Bij OSL stonden eerst bij het geluidspaneel de zanger van Valerius (Jesse) en nog een lange jongen met krulletjes, dat was hun roadie :P en bij het einde van OSL de laatste 5 nummers ofzo stond hun roadie aan de kant van de bar en toen ben ik bij hem gaan staan (A)


    Hahaha, dit keer heb je toch wel iets gezegd he!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha, dit keer heb je toch wel iets gezegd he!


    *knikt hevig* JAAAH (A)
    haha met heel veel moeite ben ik dus uiteindelijk op hem afgestapt, naast hem gaan staan en weer wat met hem gepraat en nu zie ik hem zaterdag weer bij zijn eigen optreden (A)


    dream, dare, fly!

    Foto zieeeeen!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    Foto zieeeeen!


    Die staat op een andere camera haha. Moet nog even wachten tot ik hem heb.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Die staat op een andere camera haha. Moet nog even wachten tot ik hem heb.


    Ben je ook nog met Valerius op de foto geweest?
    Xander was lekker bezig die foto moest echt 3 keer opnieuw :')
    De eerste keer keek die heel stoned, de tweede keer had die een kop die niet te beschrijven is en de 3e ging eindelijk goed x'D


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Ben je ook nog met Valerius op de foto geweest?
    Xander was lekker bezig die foto moest echt 3 keer opnieuw :')
    De eerste keer keek die heel stoned, de tweede keer had die een kop die niet te beschrijven is en de 3e ging eindelijk goed x'D



    Nee, alleen Hinne. Normaal wil ik nooit op de foto haha.


    Your make-up is terrible