• Nou die ken ik wel.
    Ik was dus 16 februari 2011 naar All Time Low geweest en ik zou eerst met andere vriendinnen gaan, maar daar kreeg ik ruzie mee. Naja toen ging ik met Petra, wat veel leuker was. Maar nu vrijdag zei één van hun dat ze boos was omdat de Belgen (waar All Time Low de dag eerder had opgetreden) als eerste hun nieuwe nummer: Time bomb hadden gehoord.
    En toen waren jullie volgens hun ineens domme Belgen en ik vond het maar wat kansloos en ik deed m'n best m'n lach in te houden. Echt dat ze zich daar druk over maken.
    En ze beweren uber fan te zijn en ze wisten niet eens met wie Remembering Sunday gezongen werd. Toen vroegen ze aan elkaar: OMG KOMT DIE VROUW OOK.
    Serieus kansloze kinderen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    haha, idd, en het feit dat zij dan helemaal boos worden dat zij als "diehard fans" dat liedje niet als eerste horen terwijl ze de helft van hun al eerdere repertoire niet kennen.. tsja, that's kinda sad :')

    Hahaha inderdaad echt lame!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avery schreef:
    -lacht ze vrolijk mee uit-

    Jammer dat je me friends niet meer hebt gezien. Had wel gekunt ik liep tegen ze op.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    W a t ?

    Oh my god, sommige mensen joh.. -.-

    Abruzzi schreef:
    Oh my god, sommige mensen joh.. -.-

    Ja echt hè.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    reyon schreef:
    Hé. Wij Belgen zijn slim hoor. (cat)


    Olive

    Wat een trieste gevallen zijn zij toch! :/

    Ik ben geen fan en volgens mij weet ik evenveel of zelfs meer als hen!

    nerveus schreef:
    Dat is niet leuk :S

    En echt wel kansloos!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Obliviate schreef:
    Wat een trieste gevallen zijn zij toch! :/

    Ik ben geen fan en volgens mij weet ik evenveel of zelfs meer als hen!

    Hahaha echt hè, hun weten bijna niets!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.